Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمر بلوچ گفتت: چابهار پیشانی توسعه، قطب اقتصادی و تجاری، گردشگری و کشاورزی است لذا مسائل و مشکلات آن در تمام حوزه‌ها از جمله تلفن و اینترنت، آب، برق و سایر زیرساخت‌ها رفع شود تا دشمنان از کمترین مشکلات سوئ استفاده نکنند و در راستای ناامیدی مردم گام بر ندارند.

او گفت: متاسفانه به دلیل هوایی بودن فیبر نوری قطعی تلفن و اینترنت در شهرچابهار و روستا‌ها و به ویژه بخش پیرسهراب و پلان را شاهد هستیم و این نارضایتی زیادی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزادچابهار گفتت: محدوده منطقه آزادچابهار از ۱۴ هزار هکتار به ۸۲ هزار هکتار ارتقا پیدا کرده و باید همه دستگاه‌های اجرایی طبق ماده ۶۵ احکام دائمی تحت مدیریت منطقه آزاد اداره شوند.

سعید چلندری گفت اختلافاتی با شهرداری چابهار در خصوص اراضی ۲ هزار هکتاری شهرداری داریم که امیدواریم با برگزاری جلسات و هماهنگی‌ها رفع شود.

او گفت: همه خدمات مورد نیاز از جمله فضای سبز و خدمات شهری را انجام و سایر موارد کم کم مرتفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری چابهار بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است