Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده با هدف بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی از دو مجتمع قضایی شهید بهشتی و دادگاه‌های کیفری و انقلاب شهر بندرعباس بازدید کرد. خبرگزاری میزان- مجتبی قهرمانی به صورت سرزده از دو مجتمع قضایی شهید بهشتی و دادگاه‌های کیفری و انقلاب شهر بندرعباس بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید‌ها با حضور در شعب مختلف، ضمن دیدار با قضات و کارمندان، توصیه‌های لازم را به منظور بهبود عملکرد این مراکز قضایی ارائه کرد.

وی همچنین با بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

در این بازدید‌ها که معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، از تعدادی از قضات و کارمندان اداری که در رسیدگی به امور محوله، کاهش موجودی پرونده‌ها و تکریم ارباب رجوع، عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعین مجتمع شهید بهشتی و مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس نیز دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها صادر کرد.

گفتنی است،در جریان این بازدیدها، صمد دهقانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب بندرعباس، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های مجتمع‌های قضایی شهید بهشتی و دادگاه‌های کیفری و انقلاب این شهرستان ارائه کرد.        بیشتر بخوانید:     دادستان انتظامی قضات از ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید کرد انتهای پیام/ برچسب ها: هرمزگان بازدید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هرمزگان بازدید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دادگاه های کیفری و انقلاب شهید بهشتی مجتمع قضایی پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای