Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@22:00:57 GMT

تست دوپینگ از ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۸۹۱۲

تست دوپینگ از کلیه ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان انجام شد

رییس کمیته پزشکی فدراسیون ناشنوایان اعلام کرد از تمام ورزشکاران اعزامی تست دوپینگ گرفته شد که تا آخر هفته نتیجه آن مشخص خواهد شد.

به گزارش طرفداری، مهیار مرتضوی به ایسنا گفت:

برای این که بتوانیم کاروان پاکی راهی برزیل کنیم، سعی کردیم از تمام ورزشکاران اعزامی تست دوپینگ بگیریم که این تست‌ها برای ارزیابی به آزمایشگاه قطر ارسال شده که نتیجه آن تا آخر هفته در اختیار نادو ایران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این پرسش که از نظر کرونا چقدر ورزشکاران تحت کنترل قرار دارند، افزود:

از نظر کرونا نیز ورزشکاران مرتب در حال پایش و گرفتن تست PCR از آنها هستیم تا مشکلی برای اعزام نداشته باشند، البته ۲۴ ساعت قبل از اعزام به برزیل این تست دوباره از کلیه نفرات گرفته خواهد شد تا مشکلی برای حضور آنها در مسابقات وجود نداشته باشد.

مرتضوی از رییس و دبیر فدراسیون پزشکی به خاطر حمایت خوبی که برای تامین داروها و مکمل‌های ورزشکاران ناشنوا اعزامی به المپیک برزیل داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

او تعداد کادر پزشکی اعزامی به المپیک ناشنوایان را ۳ نفر عنوان کرد و گفت:

هر چند تعداد پزشکان اعزامی به المپیک برزیل بسیار محدود است اما تلاش خواهیم کرد با همین تعداد محدود نیز بهترین خدمات را در برزیل به ورزشکاران ناشنوا ارایه دهیم تا همان طور که کاروان پاکی را عازم برزیل می‌کنیم، بعد از پایان مسابقات نیز دغدغه‌ای برای بازگشت کاروان به کشور نداشته باشیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت هوادار پرسپولیس که بعد از شکست مقابل آلومینیوم سکته کرده بود، درگذشت چرا مازیار زارع به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بازی نمی دهد؟ کریم بنزما و ثبت بهترین رکورد شخصی‌اش در لالیگا | 6 هفته تا پایان فصل ادای احترام ژوزه مورینیو به دیگو مارادونا در شهر ناپل / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشکاران اعزامی اعزامی به المپیک تست دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برزیل زیر آب رفت!

جاری شدن سیل و رانش زمین در برزیل در پی بارندگی‌های شدید چند روزه در این کشور منجر به مرگ دست‌کم ۵۶ نفر شده است. مقامات می‌گویند بیش از ۷۰ نفر در ایالت «ریو گرانده جنوبی» مفقود شده‌اند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • عکس/ برزیل غرق شد
  • فیلم/ برزیل زیر آب رفت!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند