Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@03:35:45 GMT

حقیقتی جالب درباره ون گوگ(+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۸۹۲۱

حقیقتی جالب درباره ون گوگ(+عکس)

عصر ایران - ونسان ون گوگ حرفه نقاشی خود را تا اواخر 20 سالگی  آغاز نکرده بود. وی در سال 1880 در سن 28 سالگی در دانشکده هنر ثبت نام کرد. به رغم آغازی دیرهنگام، ون گوگ بیش از 2100 اثر هنری خلق کرد.

این 2100 اثر هنری شامل بیش از 850 نقاشی رنگ روغن و بیش از 1300 نقاشی آبرنگ و طراحی ساده بود. بیشتر نقاشی های وی مربوط به دو سال آخر عمر وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ون گوگ در سال 1890 خودکشی کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ون گوگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم