Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن، درباره شرایط فعلی دو و میدانی گفت: تمام ورزشکاران تمرینات خود را دنبال می‌کنند. اگر چه از سال گذشته به دلیل بدهی مالیاتی که از دوران گذشته توسط برخی از افراد ایجاد شده، فدراسیون دو و میدانی  هر ماه مبلغ زیادی را باید به حساب اداره مالیات واریز کند و همین امر باعث بروز مشکلات زیادی شده اما باز هم دلیل نمی شود فدراسیون نسبت به نیازهای ورزشکاران بی توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال در بازی های آسیایی کسب هر مدالی نمایانگر پیشرفت کشورها در سطح آسیا را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید

برپایی اردوی آماده سازی حدادی در آمریکا

احسان حدادی با وجود مصدومیت، در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرد که در همان مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در رتبه ۲۶ از دور رقابت‌ها کنار رفت. حدادی  قرار است با  حمایت فدراسیون دو و میدانی در  اردو‌های داخلی و خارجی شرکت کند تا با آمادگی بالایی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو حضور یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک

استاندار قزوین، گفت: استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش که به مناسبت بزرگداشت روز معلم برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست‌اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است. 

وی گفت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی‌ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است، اما  با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملا حرفه ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

اعلایی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملا حرفه‌ای تیم‌داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هر چند که متاسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی‌رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است، ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه ای در این ورزشگاه کار می کنند که انگار خانه خود را می سازند.

وی بیان کرد: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

اعلایی اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است