Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید منعمی روز دوشنبه در آیین رژه خودرویی نیروهای مسلح بروجرد اظهار داشت: امام خمینی (ره) با درایت عالمانه خود با نامگذاری روز ارتش، اقتدار نظامی ارتش را بالا برد و ارتش قوام بیشتری گرفت.

وی بیان کرد: امروز ارتش خدمات شایانی به نظام و انقلاب و ملت ارائه می دهد، بطوری که ارتش اکنون در همه صحنه های انقلاب از قبل از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی و در سایر صحنه ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: رشادت های نیروهای مسلح در همه صحنه های مختلف انقلاب باید گفته شود و این موضوع عمل به جهاد تبیین است.
منعمی با بیان اینکه امروز در عرصه اقتصادی و علمی و فناوری وارد شده ایم، اضافه کرد: ارتش در تولید علم و فناوری نقش آفرین است و امروز ارتش می تواند، دانش محور، ایفای نقش کند.

برچسب‌ها بروجرد ارتش جمهوری اسلامی ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ارتش جمهوری اسلامی ایران لرستان بروجرد ارتش جمهوری اسلامی ایران لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی حیدری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در نخستین همایش ملی صنعت سنگ (اکتشاف، استخراج، فرآوری و بازاریابی) که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد:‌ صنعت سنگ می‌تواند یکی از محرک‌های رشد و جهش در اقتصاد کشور باشد. رشد با کار بیشتر و کار جهادی قابل دستیابی بوده؛ اما جهش نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است از این‌رو واحد خمینی‌شهر همه توان و امکانات خود را به میدان آورده تا رشد و جهش در این صنعت شکل گیرد.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های مرکز تحقیقات سنگ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر افزود: این واحد دانشگاهی می‌تواند بسترساز تبدیل دانایی به توانایی و تبدیل دانایی و توانایی فردی به دانایی و توانایی گروهی و اجتماعی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با برشمردن گوشه‌ای از امکانات و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی در راستای کمک به صنعت بزرگ سنگ کشور عنوان کرد: فراهم کردن بستر راه‌اندازی آزمایشگاه استاندارد سنگ، آموزش‌های تخصصی و مهارتی، در اختیار قرار دادن تحقیقات و نتایج محققان جهان در خدمت صنعت سنگ ایران، تولید محصولات فناورانه و دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی در سطح ملی و بین‌المللی، ایجاد ارتباط یکپارچه در جهت بازاریابی، طراحی استراتژی فروش، تحلیل بازار، برندسازی، فروش و صادرات و بهینه‌سازی فرآیند‌ها و روش‌ها در راستای افزایش بازدهی و بهره‌وری ازجمله امکانات و اقداماتی بوده که واحد خمینی‌شهر برای رشد و جهش صنعت سنگ کشور قرار خواهد داد.

 حیدری مدیریت پسماند سنگ، جهت بخشیدن به اقتصاد کشور با محور صادرات محصولات صنعت سنگ به‌عنوان صادرات غیرنفتی، در اختیار قرار دادن فناوری‌های نو و تکنولوژی‌های نوین ازجمله اینترنت اشیا و هوش مصنوعی در خدمت صنعت سنگ، استفاده از فناوری‌های پاک و توجه به محیط‌زیست و کمک در حل مسائل حقوقی، سرمایه‌گذاری، تجارت بین‌الملل و مدیریت بازرگانی بخشی از دیگر امکانات و اقداماتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در جهت رشد و جهش صنعت سنگ کشور عنوان کرد.

پذیرش ۳۹ مقاله در همایش ملی صنعت سنگ

دبیر و رئیس شورای سیاست گذاری این همایش نیز به بیان جزئیاتی از این همایش پرداخت و گفت: مجوز اولیه این همایش در خردادماه ۱۴۰۲ دریافت و در مجموع تعداد ۵۴ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد ۳۹ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که نشان از نرخ ۷۲ درصدی در پذیرش بوده است.

مهدی نصری اضافه کرد: محور‌های این همایش شامل صنعت سنگ‌های ساختمانی، مکانیک سنگ، مهندسی معدن، زمین‌شناسی، مهندسی نفت، مهندسی عمران، مهندسی انرژی، مهندسی معماری، حقوق و سایر محور‌های مرتبط بوده است.

نقش دانشگاه در ایجاد ارزش‌افزوده برای صنعت سنگ

شهردار شهرستان خمینی‌شهر نیز با قدردانی از حرکت ارزشمند و بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در برگزاری این همایش بیان کرد: در این شهرستان صنعت سنگ با هنر دست از دیرباز عجین بوده و آثار به‌جای مانده از نیاکان نشان از سخت‌کوشی و هنر مثال‌زدنی مردمان شهر دارد.

علی‌اصغر حاج حیدری با اشاره به نقش دانشگاه در ایجاد ارزش‌افزوده در صنعت سنگ ادامه داد: دانشگاه با انتقال تجارب و تکنولوژی‌های نوین علاوه بر ایجاد ارزش‌افزوده در صنعت سنگ می‌تواند در امر بازاریابی و صادرات به کمک این صنعت بیاید.

دانشگاه در راستای توسعه کیفی صنعت سنگ گام بردارد

رئیس انجمن سنگ ایران و رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران نیز مطرح کرد: ایران در رتبه اول کشور‌های جهان ازلحاظ تنوع سنگ، دومین کشور جهان در تولید سنگ مرمریت و پنجمین تولیدکننده بزرگ سنگ در جهان پس از کشور‌های چین، ایتالیا، هند و ترکیه است.

بهرام شکوری با بیان وضعیت معادن سنگ کشور توضیح داد: در ایران تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ معدن سنگ وجود دارد که اکنون فقط ۸۰۰ معدن در حال فعالیت بوده و یک هزار و ۴۰۰ معدن سنگ دیگر غیرفعال است؛ بنابراین انتظار می‌رود همانند سایر کشور‌های پیشرو در این صنعت، علاوه بر توسعه کمی بر توسعه کیفی و ایجاد ارزش‌افزوده در این صنعت با همراهی صنعت و دانشگاه گام برداشت.

ابوالقاسم سرتیپی از پیشکسوتان صنعت سنگ نیز با اشاره به نقش و جایگاه شهرستان خمینی‌شهر در رشد و شکوفایی صنعت سنگ عنوان کرد: این شهرستان با مردمانی سخت‌کوش و هنرمند از دوران صفویه و عباسیان از دل کوه آثاری فاخر و تماشایی تقدیم ایران و جهان کرده و در سالیان متمادی با ارسال سنگ، خلق آثار و مرمت بنا‌های تاریخی ازجمله برج آزادی تهران، آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادرشاه افشار، برج‌های دوقلوی مالزی، کاخ کرملین روسیه و ده‌ها بنای تاریخی دیگر در ایران و جهان خوش درخشیده است.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با افتتاح نمایشگاه صنعت سنگ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر از فعالان برتر این حوزه و حامیان مادی و معنوی این همایش قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است