Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:22:48 GMT

انفجار مرگبار یک ساختمان در خیابان پلیس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۹۳۸۶

انفجار مرگبار یک ساختمان در خیابان پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی از وقوع انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان پلیس خبر داد و گفت: ساعت ۸:۰۷ دقیقه صبح امروز در تماس تلفنی شهروندان با سازمان آتش نشانی تهران، یک مورد انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان پلیس، خیابان کریم کاشانی اعلام شد که بلافاصله پس از این درخواست، عوامل آتش نشانی از ایستگاه ۷۸ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای اعزام شده در مدت زمان دو دقیقه در محل وقوع انفجار حاضر شدند، خاطرنشان کرد: این انفجار در یک ساختمان چهار طبقه رخ داده بود که هر طبقه یک واحد حدود ۱۲۰ متری داشته است و در طبقه همکف اتاق خواب به دلیل وجود لوازم گازسوز، انفجار رخ داده است. آتش نشانان در زمان حضور با شعله‌های آتش روبه‌رو شده بودند.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته همسایگان، در مرحله اول صدای انفجار هم شنیده شده که آتش نشانان به سرعت برای خاموش کردن آن اقدام می‌کنند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه یک جوان حدود ۳۵ ساله دچار حریق شده بود و بر اثر شدت آتش سوزی در همان اتاق جان خود را از دست داده است.

ملکی عنوان کرد: خوشبختانه عوامل آتش نشانی، آتش را خاموش کرده و از گسترش این حادثه به سایر بخش‌ها جلوگیری کردند؛ هم اینک نیروهای کارشناسی در محل حادثه حاضرند و وضعیت آن را بررسی می‌کنند، البته طبق گمانه‌های اولیه، این حادثه ناشی از نشت گاز بوده است.

کد خبر 5469746

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی آتش سوزی جلال ملکی شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی سازمان زندان ها شهر تهران پلیس راهور آموزش و پرورش ترافیک دستگیری آلودگی هوا ماه رمضان 1401 قوه قضاییه روزه خواری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سازمان میادین میوه و تره بار یک ساختمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان

آفتاب‌‌نیوز :

امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس