Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:24:26 GMT

وحدت نیروهای مسلح توطئه دشمنان را خنثی کرده است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۹۵۰۲

وحدت نیروهای مسلح توطئه دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ دوم علی مرادی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک تیپ ۱۳۰ ارتش شهید دلجویان خراسان شمالی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: خراسان شمالی پایگاه سه هزار شهید دفاع مقدس است و همچنان به راه ولایتمداری و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پایبند است و خوب از نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به فرمایش های رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر وسیله‌ای برای منحرف کردن ذهن جوانان و مردم استفاده می‌کنند تا در انقلاب و پیشرفت های نظام شبهه ایجاد کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ ثامن الائمه خراسان بیان کرد: جهاد تبیین از اصول راهبردی حفاظت از نظام است که خوب توسط مقام معظم رهبری ترسیم شد و باید برای دفاع از نظام در راستای همه گیری این جهاد تلاش کرد.

 وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در طول انقلاب ثابت کرده است که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده و شهدای بزرگی همچون شهید صیاد شیرازی تقدیم نظام کرده است.

 امیر سرتیپ مرادی خاطرنشان کرد: ارتش حرکت جهادی خود را در دفاع از آرمان های امام راحل قبل از انقلاب آغاز کرد و در زمان جنگ تحمیلی با اهدای شهدای زیادی رسالت خود را خوبی انجام داد و بعد از جنگ نیز قدم‌های زیادی در موضوع سازندگی کشور برداشت و امروز نیز همچنان در ۲۳ رشته به خودکفایی کامل رسیده است و هیچ وابستگی به جهان ندارد.

وی گفت: ارتش در حوادث و بحران ها نیز همچون زلزله ‌کرمانشاه و سیل گلستان در کنار سایر نیروهای نظامی پیش قدم بود توانسته رسالت امنیتی، دفاعی و امدادرسانی خود را به خوبی ایفا کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ ثامن الائمه خراسان اضافه کرد: دشمنان بعد از انقلاب توطئه های زیادی را به کار گرفتند که امام راحل با ‌پشتیبانی ارتش اجازه قدرت نمایی به این دسیسه ها را نداد و با این حرکت ارتش باری دیگر در انقلاب متولد شد و آرمان‌های خود را به خوبی دنبال کرد.

وی اظهارداشت: شهید سپهبد صیاد شیرازی از فرماندهان ارتش بود که نماد وحدت در زمان جنگ شد و سردار سلیمانی نیز محور مقاومت در کشورهای منطقه است و لازم است تا این شهدای بزرگ را پاس بداریم.

امیر سرتیپ مرادی گفت: امروز نیز باید با وحدت تمام نیروهای مسلح و جریان‌های سیاسی در زیر پرچم ولایت در برابر دشمنان ایستاد و اجازه نفوذ به داخل را ندهیم.

آیین ویژه رژه یگان‌های ارتش با نمایش توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح امروز دوشنبه و همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران(۲۹ فروردین) با حضور استاندار، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی در تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان خراسان شمالی برگزار شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی ارتش جمهوری اسلامی خراسان شمالی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین در عملیات وعده صادق، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود