Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز دوشنبه در صبحگاه مشترک تیپ ۱۳۰ ارتش شهید دلجویان خراسان شمالی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: امسال که مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی است باید سرلوحه فعالیت های مسئولان قرار گیرد و ارتش نیز در این راستا می‌تواند به خوبی نقش آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارتش نیز همانند سایر نهادها باید به سمت تولید و دانش بنیان ها حرکت کند و تولیدی که به صورت دانش بنیان و توسط فرزندانمان شکل گیرد، اشتغال آفرینی خوبی نیز ایجاد می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: تمامی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران به واسطه ایمان، تقوا و ولایت ایجاد شده و از حضور پررنگ مردم در تمامی عرصه ها بهره برده است و ارتش نیز وظیفه دارد تا همچنان از عزت و شرف مردم دفاع خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم سرشار از آموزه های دینی، امنیتی و دفاعی است و اگر ارتش جمهوری اسلامی از این دستورات پیروی کند در تمامی عرصه ها موفق می شود و سابقه نشان داده است که همین رویه توسط ارتش دنبال شده است.

حسین نژاد؛ ولایت را از پایه های اصلی نظام عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح زیر چتر ولایت به خوبی از آرمان های نظام دفاع و از این رکن اساسی در برابر توطئه ها حفاظت کرده اند.

وی اضافه کرد: ارتش با اتکای به ولایت و داشته های داخلی در امنیت کشور نقشی اساسی ایفا کرده است و اکنون نیز بواسطه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه بر تولید، مراکز دانش بنیان و نیروهای داخلی به خودکفایی برسد.

استاندار خراسان شمالی یادآور شد: موفقیت هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد و رشد متوازنی که در تمام حوزه ها شکل گرفته است، بواسطه ولایتمداری و تکیه بر نیروهای داخلی ایجاد شده است و نیروهای مسلح نیز در این راستا به خوبی حرکت و نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی بیان کرد: اکنون نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگویی در جهان اسلام شناخته می شود و امنیت و استقلال به برکت خون شهدا در این نظام پایدار شد و کشور به خوبی در برابر توطئه های دشمنان حفظ شده است.

آیین ویژه رژه یگان‌های ارتش با نمایش توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح امروز دوشنبه و همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران(۲۹ فروردین) با حضور استاندار، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی در تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان خراسان شمالی برگزار شد.

برچسب‌ها شرکت دانش بنیان ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی شرکت دانش بنیان ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی ارتش جمهوری اسلامی خراسان شمالی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران اظهار کرد: در این جلسه از کاهش تورم استان و بهبود رتبه استان در این شاخص از رتبه ۴ به ۲۱ خبر دادم.

وی در ادامه افزود: از کاهش عدم برخورداری خراسان شمالی در آسفالت راه‌های استان از ۱۲ درصد به ۸ درصد نیز گفتم و افزودم: در این دولت گازرسانی به روستاها از ۹۶/۴ به ۱۰۰ درصد رسیده و همه روستاهای دارای سکنه در استان گازرسانی شدند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل علاج بخشی سد بیدواز دولت سیزدهم و رساندن سد گلمندره به مرحله آبگیری را نیز از دستاوردهای مهم مطرح کردم.

حسین‌نژاد، پیشرفت سریع پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و رهاسازی چاه‌های آب پلنگ دره برای انتقال آب آنها به بجنورد برای شرب، پس از سفر نخست رئیس جمهوری به خراسان شمالی را نیز به عنوان بخش دیگری از صحبت‌ها در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح کرد و گفت: تصفیه خانه شیروان نیز از پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی به هدف‌گذاری برای تکمیل سیزده زنجیره ارزش در استان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست به سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار میلیارد تومانی در این زنجیره‌ها اشاره کردم و گفتم برای توسعه و تکمیل این زنجیره‌های ارزش، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیاز داریم.

حسین‌نژاد نسبت مصارف بانکی به منابع بانکی خراسان شمالی را نزدیک به ۲ دانست و خواستار خط اعتباری ویژه برای استان‌هایی شد که منابع کافی برای پیشبرد برنامه‌ها ندارند.

وی درخواست حذف تعهد ارزی برای صادر کنندگان خراسان شمالی را نیز به عنوان درخواست دیگر مطرح کردم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد، قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان را نیز مورد توجه قرار دادم و درخواست کردم در این سفر بازگشایی گذر مرزی و بازارچه مرزی در محدوده مرز ۳۰۰ کیلومتری خراسان شمالی با ترکمنستان مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 6097698

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند