Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@23:32:24 GMT

انتخاب اعضای کمیسون‌های فدراسیون شمشیربازی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۹۸۰۱

پس از برگزاری ۸ ساعت انتخابات اعضای کمیسون‌های فدراسیون شمشیربازی مشخص شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، روز گذشته (یک‌شنبه) با حضور دبیر فدراسیون، بازرس فدراسیون و نماینده وزارت ورزش و پس از انجام ۸ ساعت انتخابات به صورت سامانه‌ای، اعضای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون شمشیربازی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اساسنامه عضویت در کمیسیون‌ها دو سال خواهد بود.

* اسامی نفرات کمیسیون‌ها به شرح زیر می‌باشد:

کمیسیون مربیان:

۱- امیر رضایی نژاد
۲- امیر سعید باغبانپور
۳-مجتبی عابدینی
۴- حامد صداقتی
۵- اکرم مستقل چی
۶- علی یعقوبیان
۷- پرستو پارسافر
امین قربانی و پریسا کیانی عضو علی البدل

کمیسیون ورزشکاران

۱- کیانا باقرزاده
۲-سید علی اسمعیل زاده پاکدامن
۳- نگین کافی
۴- الهه قهرمانی
۵- محمد رهبری
۶-محمد شجاعی
۷- فرزاد باهر ارسباران
۸- محمد فتوحی
۹- امیر رضا کنعانی
محمد حسین جعفری و نجمه سازنجیان عضو علی البدل

کمیسیون داوران

۱- رضا پیکر آرا
۲- مجتبی سرشوق
۳- محمد میرمحمدی
۴- شیرین رضایی
۵- خاطره محمدی
۶- علیرضا وصالی
۷- علیرضا پورسلمان
مینا قاسمی و محمد حسین قهوه چیان عضو علی البدل

بیشتر بخوانید: صعود یک‌ پله‌ای سابر ایران در رده‌بندی جهانی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون شمشیربازی فضل الله باقرزاده مجتبی عابدینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شمشیربازی فدراسیون شمشیربازی فضل الله باقرزاده مجتبی عابدینی فدراسیون شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرآیند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند.

گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم توسط گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت و در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شد. زهرا شریفی، سما شیدایی و کیمیا موسوی از استان آذربایجان‌شرقی، فاطمه صباحی و یسنا نظمی از استان اردبیل، رها باقری از استان البرز، فاطمه‌بیتا بهزادی از استان هرمزگان، شایان جلوه‌نیا از استان بوشهر، حسنا سراجچی و زهرا شکل‌آبادی از استان همدان، آدرینا زندسلیمی، فاطمه طاهری‌ها و کتایون تندرست از استان تهران، ایلیا خسروی و یگانه آذری از استان چهارمحال و بختیاری، زینب جهان‌پرور از استان سمنان، ماهک شکوهمند و یکتا رحمتی از استان گیلان و امیرعباس توحیدی و فاطمه سپهر از استان کهگیلویه و بویراحمد در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارند.

همچنین از استان مازندران ارغوان عبداالله‌پور، از استان خوزستان فاطمه‌زهرا جعفریان، از استان گلستان سوگل بازیاری و محمدعلی کرد، از استان مرکزی زهرا بادرستانی و سارا میرزاخانی، از استان کرمانشاه الیا کرمی، بهار امانی، محمدجواد عزیزی و مهدیه اسماعیلی، از استان یزد ریحانه خالقی، زهرا حدادزاده، فاطمه دهقانی و مونا میرجلیلی، از استان خراسان جنوبی سنا خدایی، از استان فارس فاطمه میری، فاطمه نرگس خلیلیان و مهسا احمدی به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف راه یافتند.

در ادامه از استان زنجان حسام صدرا و فاطمه تاران و از استان خراسان رضوی آیناز اصغردخت، حلما غنی‌آبادی، زینب خیاطی، زینب شفیع‌نادری، شقایق کریمی، غزاله حسین‌زاده، ستایش حشمتی و نگار رضادوست، از استان قم ترنم نراقی، رضوان صادقی، زهرا علییی، محمدمهدی مصری و محدثه غفاری نیز معرفی شدند.

اردوی انتخابِ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن به‌زودی اعلام می‌شود.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرآیندمحور ادبی است.

کد خبر 6092177 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد