Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:50:56 GMT

اقتدار امروز ارتش حاصل تفکر انقلابی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۹۸۶۷

اقتدار امروز ارتش حاصل تفکر انقلابی است

خلبان رحیم عینی فرمانده پایگاه یکم هوانیروز منطقه غرب ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک روز ارتش اظهار کرد: ارتش سرافراز و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های پر فراز و نشیب ایران اسلامی فداکارانه درخشیده است.

وی افزود: همراهی با امام خمینی (ره) در سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، همراهی با ملت بزرگ ایران اسلامی در استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی، حضور پر قدرت و تمام عیار در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون‌کفن از خدمات ارتش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز منطقه غرب ارتش تصریح کرد: حفظ و حراست از ایران اسلامی و دفع هرگونه تهدید و نقش‌آفرینی در تمامی عرصه‌های خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی از جمله سیل، زلزله، شیوع و فراگیری ویروس منحوس کرونا جلوه‌های دیگری از ایثار و خدمت به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: بی‌تردید اقتدار، پیشرفت، توانمندی، سرآمدی و آمادگی بالای رزمی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است.

عینی بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش راهبردی خود را تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به نحو شایسته ایفا کرده و آماده هستند تا با نثار جان خویش از استقلال و تمامیت ارضی کشور محافظت کنند.

کد خبر 5469877

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور هوانیروز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی امام حسن مجتبی ع روز ارتش ایلام ماه مبارك رمضان جمهوری اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود

رئیس جمهوری آذربایجان در سخنانی با اشاره به توافق باکو و ایروان خاطر نشان کرد که صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان حاصل می‌شود.

به گزارش مشرق، تارنمای خبرگزاری آذرتاج از باکو و به نقل از سخنرانی امروز الهام علی اف در مراسم افتتاحیه "ششمین مجمع جهانی گفتگوی بین فرهنگی" نوشت: ما امروز و در قرن بیست‌ویکم نمی‌توانیم به برخی از کشورهای بزرگ اروپایی اجازه دهیم که به استعمار دیگر مردمان ادامه دهند. این کاملا غیر قابل قبول است.

وی افزود: جهان نباید دیدگان خود را بر استعمار نو و یکسان سازی اجباری ببندد. جذب اجباری بیش از ده قلمرو فرانسه کاملا غیرقابل قبول بوده و باید متوقف شود.

علی اف با اشاره به جنگ ۴۴ روزه سال ۲۰۲۰ با ارمنستان گفت: همه سازمان‌های مهم بین‌المللی قطعنامه‌ها و تصمیم‌هایی مبنی بر خروج نیروهای ارمنستانی تصویب کردند که چهار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل از جمله آنهاست. کشورهایی که این قطعنامه ها را تصویب کردند، هیچ اقدامی برای اجرای آن انجام ندادند. بنابراین، ما مجبور شدیم تا از طریق جنگ به صلح دست یابیم.

رئیس دولت جمهوری آذربایجان در مورد تعیین حدود مرزی میان دو کشور گفت: تعیین مرزها آغاز شده که شامل میله گذاری نیز می شود. این امر توسط دو کشور و بدون هیچ میانجیگری محقق شد که دوباره نشان می دهد که ما نیازی به میانجی نداریم، به خصوص کشورهایی که به دنبال اهداف خود بوده و یا آنهایی که قصد کمک نداشته و تنها می خواهند برای منافع شخصی، سیاسی و اقتصادی خود در منطقه ما نفوذ کرده و بار دیگر روی آتش، نفت بریزند.

وی افزود: ما اجازه نخواهیم داد در قفقاز جنوبی چنین اتفاقی بیفتد. پس از ۳۰ سال رویارویی، ارمنستان نیز به وضوح درک می کند که ما به صلح در قفقاز جنوبی نیاز داریم. صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی سازی روابط میان (جمهوری) آذربایجان و ارمنستان حاصل می شود.

علی‌اف گفت: (جمهوری) آذربایجان بود که به ارمنستان پیشنهاد آغاز مذاکرات بر سر توافقنامه صلح را داد و اصول اساسی آن را تدوین و حتی پیش نویس توافقنامه صلح را تهیه کرد. اگرچه ما در سپتامبر گذشته تمامیت ارضی و حق حاکمیت خود را به طور کامل احیا کردیم اما مورد حملات سیاسی غیرقابل توجیه ارمنستان و کشورهای به اصطلاح ضامن قرار گرفتیم. با این حال، ما پیشنهادی برای صلح ارائه کردیم و اکنون شاهد روندهای مثبت در مسیر آن هستیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود