Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:48:35 GMT

۱۱ هزار سبد معیشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع‌شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۹۹۶۰

۱۱ هزار سبد معیشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع‌شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحیرایی ظهر دوشنبه در جلسه گزارش اطعام مهدوی به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه توزیع سبد معیشت هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت در دستور کار قرارگرفته است، ابراز داشت: به همین مناسبت پنج هزار سبد معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان سمنان توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع‌شده است، افزود: پویش به عشق علی و طرح مفتاح الجنه هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مارک رمضان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه مراکز نیکوکاری، کمیته امداد و مؤسسات خیریه نیز در این کار خیر مشارکت دارند، ابراز داشت: مردم استان سمنان که بارها دستگیر نیازمندان بودند این بار نیز هموطنان خود را فراموش نکرده و در طرح مهدوی همکاری کردند.

بحیرایی بابیان اینکه هشت میلیارد و یک‌صد میلیون تومان کمک‌های مؤمنانه مردم استان سمنان در طرح اطعام مهدوی بوده است، تصریح کرد: این کمک‌ها به همت خیران، نیکوکاران و مردم استان سمنان تهیه‌شده است و همچنان نیز شاهد سرازیر شدن این همدلی هستیم.

وی بابیان اینکه ۱۰۳ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان سمنان راه‌اندازی شده است، افزود: تاکنون بیش از ۷۳ هزار غذای گرم و ۲۷ هزار و ۳۱۶ افطاری ساده تهیه و بین نیازمندان توزیع‌شده است.

کد خبر 5469860

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان سبد معیشتی ماه رمضان ۱۴۰۰ ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی امام حسن مجتبی ع روز ارتش ایلام ماه مبارك رمضان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این بازی که در رفسنجان برگزار می‌شود را به سیدرضا مهدوی سپرده است.

در گزارش ورزش سه آمده است:مهدوی که اصالتا کرمانی است حالا دربی استان کرمان را میان مس رفسنجان و گل گهر سیرجان سوت می‌زند که اتفاق جالبی است.

البته انتخاب مهدوی برای دربی کرمان یک سود هم برای کمیته داوران داشته است. از آنجایی که پروازها به شهر کرمان به سختی صورت می‌گیرد و معمولا در همه هفته‌ها فدراسیون فوتبال برای اعزام داوران به رفسنجان و سیرجان به مشکل می‌خورد، حالا دربی کرمان این فرصت را به خداداد افشاریان و همکارانش داده تا به‌صورت موقت دغدغه‌ای بابت اعزام داور به کرمان نداشته باشند.

قضاوت تیم داوری از استان کرمان دیگر نیازی به خرید بلیت هواپیما برای آنها ندارد و به‌نوعی صرفه‌جویی مالی نیز برای کمیته داوران و فدراسیون انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بازی مس و گل گهر ساعت 17:45 روز چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901022

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است