Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:25:57 GMT

قرارداد صیادمنش با هال‌سیتی قطعی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۱۱۹

قرارداد صیادمنش با هال‌سیتی قطعی می‌شود

باشگاه هال‌سیتی به دنبال قطعی کردن قرارداد مهاجم ایرانی‌اش است.

به گزارش مشرق، سران باشگاه هال‌سیتی که از عملکرد اللهیار صیادمنش راضی هستند و از سازگاری او با هم‌تیمی‌هایش در این مدت کوتاه به وجد آمده‌اند، قصد دارند این مهاجم ایرانی را برای مدت طولانی‌تری در اختیار داشته باشند. بر اساس گزارش نشریه «هال دیلی‌میل» انگلیس، باشگاه هال‌سیتی قصد دارد قرارداد صیادمنش ۲۰ ساله را در تابستان پیش‌رو قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللهیار پس از یک و نیم فصل بازی قرضی در زوریا لوهانسک اوکراین و درخشش در این تیم، در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قرارداد قرضی ۶ ماهه از فنرباغچه به هال‌سیتی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس موسوم به چمپیونشیپ پیوست.

او جمعه شب در دومین بازی متوالی‌ که در ترکیب اصلی هال‌سیتی به میدان رفت و در اولین بازی خانگی‌ که در ترکیب اصلی ببرها بود، موفق شد در برتری ۲ بر یک تیمش مقابل کاردیف‌سیتی در هفته چهل‌ودوم چمپیونشیپ انگلیس، اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند.

صیادمنش که تا سال ۲۰۲۴ با فنرباغچه تحت‌قرارداد است، در نیم‌فصل اول در ۲۴ بازی برای زوریا به میدان رفت و آمار ۹ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود بر جای گذاشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت اللهیار صیادمنش هال سیتی لیگ دسته اول فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هر اندازه سرمایه گذاری "سیتی گروپ"، مالک منچسترسیتی، در خیرونا جواب داده و این تیم در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارد، در تروا شرایط برعکس است. تیمی که در رده هفدهم لیگ دو فرانسه قرار دارد و در خطر سقوط است. تروا که سال قبل به دسته دوم سقوط کرد، حالا در خطر سقوط به دسته سوم قرار دارد.

دیشب با تساوی 1-1 خانگی برابر والنسین این احتمال قوت گرفت. در دقایق پایانی این بازی خانگی، هواداران اشیا زیادی به زمین پرتاب کردند از جمله مواد آتش زا که باعث وقفه طولانی در بازی شد. عجیب اینکه بازیکنان نیز اشیا را به طرف سکوها برگشت دادند.

هواداران عصبانی با خشم فریاد می زدند: «مرسی سیتی.»

دیگر خبرها

  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی