Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان با اشاره به رشادت های دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف حماسی و امنیتی کشور گفت: امروز اقتدار ارتش اسلام مانع مستحکم در برابر زیاده خواهی دشمنان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مراسم گرامیداشت روز ارتش، 29 فروردین 1401 با حضور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی صبح امروز در سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در این مراسم اظهار داشت: 29 فرودین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و دهه بزرگ این نیروی ارزشمند را با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان(ره)  و شهدای گلگون کفن استان کردستان را به محضر مقام معظم رهبری ارتشیان و مردم شهید پرور استان کردستان تبریک عرض می نمایم.

وی گفت: نامگذاری روز ارتش از تدابیر معجزه گونه و پیامبر گونه امام (ره) بود که در طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی راه را بر فتنه گران و آنهای که فکر توطئه بر علیه ملت ایران و ارتش جمهوری اسلامی را در سر داشتند بست و امروز ارتش ایران با تقدیم هزاران شهید پر افتخار در کنار یرادران سپاهی و بسیجی ماندگار است.

استاندار کردستان عنوان داشت: خدای متعال را شاکریم که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام فرزانه مصداق بزرگی و عظمت است که هیمنه ی آن لرزه بر اندام دشمن می افکند و وجود آن در کنار مردم موجب آسایش و آرامش مردم عزیز است.

زارعی کوشا بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پر افتخار انقلاب اسلامی به عنوان نیروهای الهی حقیقتا با هویت و ماهیت جدید در انقلاب اسلامی تولد دوباره یافت و علاوه بر آنکه در دفاع مقدس با وجود همه دشمنی ها و توطئه های دشمن بعثی توانستند با اقتدار و توانمندی  مقابله کنند و اجازه جدا شدن یک وجب از خاک مهین را به دشمن ندادند و برگ زرین دگری را در تاریخ  انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

وی خاطر نشان کرد: این افتخار متاثر از هدایت حکیمانه امام (ره) بود که تا امروز و روز به روز و سال به سال از حیث روز کارآمدی و از جهت توانمندی و پیشرفت در همه عرصه ها بالنده بوده و در عین حال در همه عرصه ها به عنوان یک نیروی مردمی در کنار مردم بوده است و این امر همه نشانی از پویایی ارتش ایران است.

استاندار کردستان افزود: ما امروز ضمن گرامی داشت این دهه به روح بلند همه شهیدان و جان برکفان به ویژه فرماندهان ماندگار تاریخ ایران سپهبد شهید، سرباز مخلص علی صیاد شیرازی همه آنهای که مظلومانه  خون مطهر و پاک خود را برای دفاع از مام میهن و برای دفاع از کیان اسلامی نثار کردن را گرامی میداریم .

امروز ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد

در ادامه امیر حمیدرضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با تبریک فرا رسیدن روز ارتش بر تمامی جان برکفان گفت: ارتش امروز در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و هرگونه تعرض دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد

 وی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خودکفاست، ارتشی است که از فناوری‌های نو برخوردار است و در عین حال در کنار دانش و فناوری، دانش محور نیز است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: امروز ارتش در طول ٤٣سال عمر پر افتخار به عنوان یک سازمان اثر گذار عمل کرده است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته و با حضور موثر در صحنه های مردم یاری از زلزله و سیل تا کرونا؛ همگی گویای صداقت ارتش در تحقق شعار ارتش فدای ملت بوده است.

رحمت پور عنوان داشت: تقدیم بیش از ۴۸۰۰۰ شهید و ۲۰۰ هزار جانباز توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و حضور داشتن نمونه‌های متعهد، متواضع و محبوب همچون شهیدان بابایی و صیاد شیرازی در ارتش، و ادامه خط شهادت در دفاع از حریم اهل بیت (ع) از دیگر جلوه های پرفروغ ارتش در صیانت از تظام اسلامی است.

رحمت پور در پایان  گفت: ارتش امروز ارتش قرآن و اسلام است و افتخار ما این است که تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)  سرباز اسلام هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران استاندار کردستان انقلاب اسلامی امروز ارتش روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرزها تعارف ندارد.

آنگونه که باشگاه خبرنگاران جوان روایت کرده، وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: تجهیزات بومی و اراده پولادین ما آماده است تا جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی به کشور را با قدرت و توفنده بدهد و با تمام قدرت از مرزهای کشور دفاع می‌کنیم.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص «قوی شدن» تذکرات مهمی داده‌اند و راه برون رفت مشکلاتی که دشمن به نظام تحمیل می‌کند را همین مسئله می‌دانند، افزود: نمونه‌ای از اجرای رهبری را در عملیات «وعده صادق» می‌توان دید که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و هم مردم را شاد کرد.

وی اضافه کرد: «قوی شدن» تکلیف آحاد مدیران در همه حوزه‌های علمی، فنی و مهندسی به ویژه نظامی است و دستور ولایی فرماندهی کل قوا برای نیروهای مسلح لازم‌الاجراست، پس «قوی شدن» برای همگان فرمان محسوب می‌شود لذا هر کسی در حوزه اختیارات و مسئولیت خود باید قوی شود و این یک تکلیف است و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: آنچه در اهداف عالیه نظام و تمدن نوین اسلامی ترسیم شده و ما به عنوان نیروی مسلح تضمین کننده تحقق آن وعده رهبر معظم انقلاب هستیم، باید ببینیم امروز ملزومات آن چیست.

امیر سرتیپ الهامی افزود: برای اینکه بتوانیم مأموریت دفاع از حریم آسمان کشور را با شایستگی و اقتدار انجام دهیم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم و امروز برای انجام وظایف به هیچ جا وابسته نیستیم.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از منطقه پدافند هوایی شرق کشور و قدردانی از انجام اقدامات اثرگذار، ماندگار و وسیع در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: اقدامات عمرانی با حجم زیاد در سایت‌ها با کاربری‌های مختلف انجام شده و فعالیت‌های حوزه ورزش و توان رزم نیز چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه توان رزم اقدامات اثرگذاری برای منطقه پدافند هوایی شرق انجام شده و ساخت و تعمیر خلاقانه برخی قطعات و سامانه‌های راداری که امکان بازآماد آن وجود ندارد، جزو این اقدامات بوده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901293

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه