Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدان عاملی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به مبلغ محکومیت زندانیان فاروج اظهار داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک خیرین، مشارکت مردمی و ستاد دیه استان، پنج نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل کمک های مردمی و خیرین این شهرستان، یک میلیارد ریال در جشن گلریزان جمع آوری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی راد اضافه کرد: ستاد دیه با رویکرد حمایت از زندانیان آبرومند در حقیقت سعی کرده تا به اصل دستگیری و کمک به نیازمندان عمل نماید و حرکت‌های مبارکی را در حمایت و پشتیبانی از گروه‌های گرفتار و در بند فراهم کند.

رییس اداره زندان شهرستان های شیروان و فاروج گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی امید است خیرین و مردم برای آزادی زندانیان و خانواده آسیب دیده آنان کمک کنند تا از هرگونه آسیب اجتماعی به فرزندان و خانواده آنان جلوگیری شود.

شهرستان فاروج فاقد زندان است و زندانیان این شهرستان در زندان شهرستان شیروان دوره محکومیت خود را می گذرانند.

هم اکنون پنج مرکز نگهداری مددجویان در استان خراسان شمالی وجود دارد که از مجموع این تعداد در هر یک از شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع است.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها فاروج آزادی زندانیان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فاروج آزادی زندانیان خراسان شمالی فاروج آزادی زندانیان خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد