Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا جیریایی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: افراد کم درآمدی که زیر پوشش هیچ نوع بیمه‌ای نیستند می‌توانند بیمه سلامت دریافت و از خدمات بیمه درمانی آن بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که میان سازمان بیمه سلامت کشور و وزارت کشور منعقد شده است افرادی که فاقد هرگونه بیمه‌ای هستند می‌توانند به‌صورت رایگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان استان اظهار داشت: این سازمان در اسفند ماه سال گذشته تمام تلاش خود را به‌ کار گرفت تا افرادی که هیچ گونه بیمه‌ای ندارند را زیر پوشش خود قرار دهد که این مهم تا به امروز با جدیت دنبال شده است.

جیریایی تصریح کرد: شهروندانی که فاقد بیمه پایه هستند می‌توانند با مراجعه به  دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد استان یا مراجعه به سامانه غیر حضوری به آدرس  bimehsalamatiranian.ir نسبت به پوشش بیمه ای افراد تحت تکفل خود اقدام کنند.

وی در خصوص ضوابط پوشش بیمه‌ای خدمات درمان ناباروی نیز گفت: تمام سازمان‌های بیمه‌گر پایه از جمله سازمان بیمه سلامت ایران و بیمه‌های تکمیلی و تمام مراکز مجاز ارائه‌دهنده خدمات ناباروی در بخش دولتی، عمومی غیر دولتی، خیریه و خصوصی ملزم به رعایت و اجرای مفاد دستورالعمل درمان ناباروری هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی  درخصوص خدمات ناباروی اولیه و ثانویه نیز عنوان کرد: این زوجین می‌توانند خدمات درمان نابارو که شامل (IVF-IUI-ICSI-FET) هستند را برای درمان خود دنبال کنند.

جیریایی بیان کرد: زوج های جوان با ارائه مدارک و مستندات مثبت خدمات دریافت‌شده از مراکز درمانی مجاز می‌توانند مدارک خود را به بیمه سلامت استان به منظور بررسی و تطبیق با ضوابط ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی و  تطبیق با مقررات و تعرفه‌های مصوب دستورالعمل برای پرداخت نهایی می‌شوند و پس از تائید نهایی توسط اسناد پزشکی اداره کل هزینه این بیماران با رعایت دستورالعمل ابلاغی سازمان پرداخت می‌شود.

بیش از ۹۷ درصد از مؤسسه‌های درمانی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و داروخانه استان با اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی طرف قرارداد است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی بیمه سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی بیمه سلامت اراک استان مرکزی بیمه سلامت بیمه سلامت استان استان مرکزی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند