Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در زاهدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، همزمان با روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور "رژه بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران" در زاهدان پایختخت وحدت اسلامی با حضور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه، فرمانده لشکر 88 زرهی و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد که در ادامه تصاویر این مراسم را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان به روایت تصویرمدرس‌خیابانی: دشمن می‌خواهد فتنه بین اقوام و مذاهب را در سیستان و بلوچستان راه بیندازد/ نیروهای مسلح هوشیار باشندفرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش: بیگانگان در خلیج فارس دنبال فتنه‌انگیزی نباشند/ امنیت خلیج فارس را تامین می‌کنیم

انتهای پیام/393/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان