Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@20:23:44 GMT

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ 85LS03A در سایت رکسوند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۲۸۵

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ 85LS03A در سایت رکسوند

تلویزیون سامسونگ 85LS03A

تلویزیون 85LS03A دارای فناوری QLED است و در سایز 75 اینچ و 85 اینچ توسط برند سامسونگ در سال 2021 تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از جمله تلویزیون‌های فریم برند سامسونگ محسوب می‌شود و سیستم عامل تایزن و کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است. تلویزیون 85LS03A می‌تواند تمامی تصاویر و محتواها را با کیفیت بسیار گسترده نمایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقطه قوت تلویزیون 85LS03A این است که شما می‌توانید این تلویزیون را از سایزهای 43 اینچ گرفته تا 85 اینچ خریداری کنید به عبارتی با توجه به اینکه محیط خانه شما چه ابعادی دارد می‌توان این تلویزیون‌ها را در سایز مناسب خریداری نمایید و برای مشاوره رایگان با مشاورین سایت رکسوند تماس بگیرید یا در واتساپ به آنها پیام بدهید.

تلویزیون 4K سامسونگ 85LS03A به فناوری QLED مجهز شده است. این تلویزیون محصول سال 2021 است. قیمت تلویزیون سامسونگ رکسوند با توجه به سایز تلویزیون متفاوت است. تلویزیون LS03A سایز 85 اینچ و مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون LS03T می‌باشد. تلویزیون فریم 85LS03A یکی از محصولات سری LS یا LifeStyle لایف استایل است که شما می‌توانید برای تماشای حرفه‌ای فیلم از آن استفاده کنید. این تلویزیون برای انجام بازی‌هم مناسب است و این قابلیت را دارد که در گالری‌ها و استادیوم‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در تلویزیون LifeStyle لایف استایل سامسونگ 85LS03A از کیفیت تصویر فورکا استفاده شده و از فناوری QLED برخوردار است. این فناوری باعث شده است شما تصاویر را با کیفیت بهتری دریافت کنید. تلویزیون 85LS03A به طور کلی از 40 وات توان صوتی برخوردار است و به پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند سیستم صوتی چهار کاناله برای آن ارائه دهد و با وجود سیستم عامل قدرتمند، دنیایی از شبکه‌ها و برنامه‌های هوشمند را برای شما ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید در این مقاله جزئیات این تلویزیون را برای شما ارائه می‌دهیم.

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ LS03A

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 85LS03A دارای پنل VA است. اگر سایز 85 اینچ این تلویزیون برای شما بزرگ است میتوانید از سایز 55 اینچ همین مدل یعنی تلویزیون سامسونگ 55ls03a استفاده کنید. قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ نسبت به سایز 85 اینچ خیلی مناسبتر است. این تلویزیون به نور پس زمینه Edge LED مجهز شده است و می‌تواند رنگ‌های تیره را به خوبی نمایش دهد. نکته بسیار مهمی که در این تلویزیون وجود دارد این است که زاویه دید محدودی دارد و به همین دلیل سامسونگ برای برطرف کردن این مشکل فناوری Dual LED دابل ال ای دی را در تلویزیون به کار برده است. در نتیجه این محصول می‌تواند رنگ‌های گرم و سرد را به صورت واضح و روشن پررنگ‌تر نمایش دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 85LS03A به فناوری Mega Contrast مجهز شده است و می‌تواند تضاد رنگی را افزایش داده و بهترین کنتراست تصاویر را ایجاد کند.

تلویزیون 85LS03A دارای قابلیت Micro Dimming از نوع Supreme UHD Dimming است و نور پس زمینه تلویزیون را کنترل می‌کند. به طور کلی تلویزیون 85LS03A تصاویر را به صورت دقیق و با جزئیات بالایی نمایش می‌دهد. این محصول بیش از یک میلیارد رنگ تولید می‌کند و می‌تواند تمامی رنگ‌ها را به صورت واقعی ارائه دهد. تلویزیون 85LS03A به فناوری Quantum Dot مجهز شده است و از هوش مصنوعی برخوردار است و می‌تواند با استفاده از پردازنده قدرتمند کوانتوم تمامی تصاویر را پردازش کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد.

سیستم صوتی تلویزیون 2021 سامسونگ 85LS03A

تلویزیون 4K سامسونگ مدل 85LS03A علاوه بر اینکه در زمینه کیفیت تصویر قدرتمند عمل می‌کند از نظر سیستم صوتی نیز کاملا پیشرفته است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی چهار کانال است که به طور کلی هر بلندگو از 10 وات توان خروجی برخوردار است و 40 وات صدا برای شما ارائه می‌شود. تلویزیون 85LS03A از نظر صوتی به قابلیت Adaptive Sound+ مجهز شده است و می‌تواند صداها را از صفحه نمایش دقیقاً از جایی که در تصویر پخش می‌شود برای شما ارائه دهد. به همین دلیل شما احساس می‌کنید که در دل تصاویر و صحنه‌ها قرار گرفته اید. تلویزیون 85LS03A دارای هوش مصنوعی است و می‌تواند محیط اطراف را شناسایی کرده و صدا با توجه به آن ارائه دهد. به همین دلیل شما با توجه به اینکه تلویزیون در چه محیطی قرار گرفته است که محتوای را تماشا می‌کنید سیستم صوتی متفاوتی دریافت خواهید کرد.

تلویزیون اسمارت سامسونگ 85LS03A به فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus مجهز شده است و می‌تواند کیفیت صوتی تلویزیون را افزایش دهد. همچنین با وجود قابلیت Adaptive Sound شما کیفیت بهتری دریافت می‌کند. تلویزیون 85LS03A به سنسور صدا مجهز شده است و می‌تواند با توجه به محتوای در حال پخش صدای بهتری را برای شما انتخاب کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 85LS03A سیستم صوتی قدرتمندی برخوردار است و می‌تواند لحظات بسیار شادی را برای شما ایجاد کند.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 85 اینچ سامسونگ LS03A

تلویزیون 85LS03A به نسخه 6 سیستم عامل تایزن مجهز شده است و امکانات و قابلیت‌های خوبی دارد که با وجود این قابلیت‌های مختلف شما می‌توانید موبایل‌های هوشمند خودتان چه اندروید و ios باشند را به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون 85LS03A می‌تواند امکان اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها را برای شما فراهم کنند. می‌توانید به صورت هوشمند هر محتوایی را که بر روی صفحه نمایش موبایل خودتان دارید به تلویزیون منتقل نمایید. تلویزیون 85LS03A دارای مرورگر وب قدرتمندی است که امکان جستجو در اینترنت را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به جستجو بپردازید و هر اطلاعاتی که دوست دارید دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 85LS03A به قابلیت SmartThings مجهز شده است و می‌تواند به صورت هوشمند مدیریت تمامی دستگاه‌های خانه تان را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید این تلویزیون زیبا و پر امکانات را خریداری کرده و زندگی مدرن برای خود و خانواده تان ایجاد کنید.

طراحی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 85LS03A

این محصول یکی از تلویزیون‌های فریم و LS یا LifeStyle لایف استایل سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون‌ها برای محیط‌های گالری و استودیوی نیز کاملا مناسب است. شما می‌توانید با خرید تلویزیون 85LS03A فضای بسیار مدرن و شیک را برای خانه خود را ایجاد کنید. حاشیه‌هایی که در اطراف تلویزیون هستند کاملاً باریک هستند و ضخامت بسیار کمی دارند. به همین دلیل شما می‌توانید آن را به دیوار متصل کنید بدون اینکه حاشیه برای شما داشته باشد. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ LS03A دارای پایه‌های دو طرفه است که در تلویزیون قرار می‌گیرد. شما می توانید این پایه‌ها را تنظیم کرده به گونه ای که دور از هم یا نزدیک به هم باشند. همچنین پایه ها در ارتفاع های مختلف قابلیت تنظیم دارد البته در سایزهای کوچک در این قابلیت وجود ندارد. شما می‌توان تلویزیون هوشمند سامسونگ 85LS03A را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی رکسوند خریداری نمایید.

کد خبر 1622899

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون هوشمند سامسونگ 85LS03A تلویزیون 85LS03A دارای تلویزیون سامسونگ تلویزیون 85LS03A سامسونگ 85LS03A برای شما ارائه شما می توانید همین دلیل کیفیت تصویر تلویزیون ها شما می توان برای شما سیستم صوتی تلویزیون 85 نمایش دهد ارائه دهد LS03A دارای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران

ایجاد بسترهای خرید آنلاین در بازار عطر و ادکلن باعث شده که امروزه مصرف کنندگان این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در این میان با سایت های متعددی روبرو می شوید که برخی از آن ها از معتبرترین فروشگاه های عطر و ادکلن کشور محسوب می شوند.

برای انتخاب بهترین عطرها همواره باید به مراکز عرضه کننده آن ها نیز توجه داشته باشید. به همین سبب به جز فاکتور قیمت باید به ویژگی هایی مانند سابقه کار، میزان اعتبار، تجربه خرید قبلی در فروشگاه و بسیاری ویژگی های دیگر در فروشگاه های خرید عمده عطر در ایران توجه داشته باشید. در این بخش برای خرید عطر عمده چند سایت معتبر فروشگاهی را معرفی می کنیم.

لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر در ایران

خرید عطر عمده از سایت هایی که اعتبار کافی دارند، کار شما را ساده تر کرده و در وقت و زمان انرژی شما صرفه جویی می کند. در این بخش فهرستی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر در ایران را آماده کردیم. برای انتخاب این فروشگاه ها به ویژگی هایی مانند ضمانتی بودن شرایط خرید، سابقه فعالیت ها و... توجه داشته ایم:

مجموعه اینترنتی عطر 19

اگر به دنبال طیف وسیعی از محصولات در حوزه عطر و ادکلن می گردید، عطر 19 بهترین پیشنهادات را به شما ارائه می دهد. عطرهای این مرکز خرید با به صرفه ترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این برند معتبر از برندهای لوکس دنیای عطر و ادکلن پشتیبانی کرده و بهترین ها را ارائه می دهد. در کنار عطرهای نیش و گران قیمت در مجموعه اینترنتی عطر 19، انواع عطرهای ارزان تر نیز وجود دارند که قدرت خرید محصولات را به همه اقشار می دهد.

این فروشگاه با کارشناسان فروش فعال و متبحر در خدمت مشتریان عزیز است. در این مرکز خرید هم مانند رقبا از خرید شما پشتیبانی می شود. به این ترتیب خرید عطر عمده از عطر 19 مزایای بی شماری به همراه دارد. در بخش بلاگ این فروشگاه، اطلاعات بی شماری برای خرید عطر و ادکلن به دست می آورید که شما را با دنیای عطرها بیشتر آشنا می کنند.

فروشگاه عطر لیلیوم

این مرکز پخش و فروش از بسیاری از برندهای مطرح عطر و ادکلن پشتیبانی می کند و همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. لیلیوم برای انتخاب ساده تر مشتریان، مقالات و مطالب آموزشی بسیاری درباره عطر و ادکلن منتشر کرده است. هزینه خرید عطر و ادکلن در این فروشگاه متغیر است. شما با هر قیمتی می توانید از فروشگاه عطر لیلیوم عطرهای باکیفیت خریداری کنید.

روش های پرداخت آنلاین و پرداخت در محل تحویل نیز از مهمترین ویژگی های این فروشگاه اینترنتی عطر در ایران به شمار می رود. به علاوه در صورتی که 7 روز از دریافت محصول شما گذشته باشد و از عطر مورد نظر رضایت نداشته باشید، قابلیت بازگشت محصول وجود دارد. در این شرایط لیلیوم، 20 درصد هزینه پرداختی را از مبلغ کل کسر می کند.

سایت خرید عطر میثم

خرید عطر عمده از میثم عطر به دلیل فروشگاه های فیزیکی این مجموعه بزرگ در تهران با اطمینان خاطر انجام می شود. این مجموعه فروشگاهی، مشاوره های خوبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و فرایند خرید را برای افراد ساده تر می کند. این مرکز، علاوه بر ارائه عطر و ادکلن در زمینه عرضه و فروش انواع لوازم آرایشی نیز فعالیت دارد.

در صورتی که محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد، می توانید ظرف مدت 7 روز آن را مرجوع کنید. فروشگاه قابلیت تعویض یا مرجوعی کامل عطر را در اختیار مشتریان قرار داده است. از دیگر مزایای خرید عطر عمده در میثم عطر ارائه مطالب ارزنده در بخش بلاگ فروشگاه است. در این بخش می توانید اطلاعات مفیدی برای خرید عطر و ادکلن به دست آورید. شما می توانید برای پیدا کردن عطر ایده آل خود از فیلترهای پیشرفته سایت مجموعه استفاده کنید.

سایت خرید عطر لارا در ایران

خرید عطر عمده عطر از لارا نیز بسیار محبوبیت دارد؛ این مرکز خرید با ارائه امکانات خرید جذاب، توجه مشتریان را در سر تا سر کشور به خود جلب کرده است. عطر لارا در ایران سابقه فعالیت طولانی دارد و سایت آن با طراحی زیبایی در اختیار کاربران قرار می گیرد. رنگ های قالب سایت لارا و سبک طراحی آن، پیام لوکس بودن را به مشتریان انتقال می دهد. این مرکز فروش در شعبه های فیزیکی تهران، مشغول فعالیت بوده و سایت اینترنتی را برای ارائه عطر به سر تا سر ایران دایر کرده است.

در سایت خرید عطر لارا انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در کنار عطر و ادکلن به فروش می رسند. این مسئله تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار می دهد. اما از جنبه تخصصی بودن فعالیت های لارا در حوزه عطر و ادکلن کم می کند.

فروشگاه عطر افشان

این مرکز خرید یکی از پرسابقه ترین فروشگاه های خرید اینترنتی عطر و ادکلن است که تنها در این زمینه فعالیت می کند. عطرهای سمپل، تستر و مینیاتوری نیز بخشی از مجموعه فروش عطر افشان را تشکیل می دهند که در دنیای امروز پرطرفدار شده اند. در این مرکز خرید می توانید به دایره وسیعی از نظرات مثبت و منفی کاربران در رابطه با خریدشان از این فروشگاه دسترسی داشته باشید. با وجود این قابلیت ها خرید مطمئن تری در این فروشگاه عطر انجام خواهید داد.

با وجود این مزایای مهم، طراحی سایت ضعیف عطر افشان گاها مشکلاتی در روند خرید کاربران به وجود می آورد. مقالات موجود در وب سایت نیز گاها آپدیت نیستند و خواندن آن ها برای کاربران جذابیت ندارد. در کنار این نقاط ضعف، عطر افشان توانسته اعتماد مشتریان خود را با ویژگی بازگشت مدت دار کالا در محدوده زمانی 7 روزه جلب کند.

خرید عمده عطر از عطر آمین

خرید عطر عمده از عطر آمین فرصت خرید در میان برترین برندهای جهانی عطر و ادکلن را به مشتریان می دهد. این مجموعه فقط در زمینه عرضه ادکلن های اصل از برندهای اورجینال فعالیت می کند. رنج قیمتی محصولات این برند گاها بیشتر از سایر فروشگاه ها است. تنوع بالای محصولات برندهای اروپایی و آمریکایی یکی از ویژگی های مهم عطر آمین به شمار می رود.

تجربه خرید ساده از این مجموعه فروشگاهی یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. این سایت مجوزهای لازم را برای راه اندازی یک سایت قانونی دریافت کرده است و با نماد اعتماد الکترونیک و نشان های ملی معتبر در این حوزه فعالیت می کند.

فروشگاه آنلاین ارشاکو

فعالیت این مجموعه اینترنتی از سال 1293 آغاز شده و تمرکز آن بر فروش برترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه بوده است. محصولات این مجموعه اغلب با قیمت پایینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. ارشاکو انواع عطر و ادکلن را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد و همین ویژگی هزینه خرید مشتریان را کاهش می دهد. قابلیت های وارداتی محصولات نیز در ارشاکو وجود دارد؛ البته این روش خرید کمی زمان بر است و برای برخی مشتریان مناسب نخواهد بود.

جمع بندی

در این قسمت شرایط خرید عطر عمده را در میان برترین برندهای عطر و ادکلن بررسی کردیم. این مجموعه های فروش امکانات جذابی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که گاها در خرید حضوری عطر مشاهده نمی شود.

کد خبر 748313

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات