Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال به قهرمان احتمالی لیگ برتر اشاره نکرد اما مدعی شد تیمی که می خواهد عنوان قهرمانی را بدست آورد باید سخت گل بخورد.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این روزهای تیم پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه شرایط پرسپولیس بگونه‌ای است که این روزها دچار مشکل شده اما این اتفاق در خیلی تیم‌های بالا دنیا هم رخ می‌دهد و می‌بینیم که حتی گریبانگیر تیم‌های بزرگ هم به این صورت گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که شرایط اینقدر سخت شود چرا که از یک طرف تحریم‌ها و از طرف دیگر مشکلاتی که همیشه وجود داشته باعث شد تا پرسپولیس دچار مشکلات زیادی شود. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان به خوبی شرایط را درک کردند و الان وضعیت بهتر از قبل شده است. از طرف دیگر از دست دادن لیگ قهرمانان آسیا و پنجره‌های بسته شرایط سختی به وجود آورد و کار به اینجا رسید که قهرمان ۵ ساله فوتبال ایران دچار چنین مشکلاتی شود.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار هستید پرسپولیس بتواند دوباره روزهای خوبش را تکرار کند، افزود: وقفه‌های مختلفی در لیگ رخ داد و از طرفی هم مصدومیت‌ها و جدایی برخی بازیکنان ضربات زیادی به پرسپولیس زد. به نظر من بازیکنانی از پرسپولیس جدا شدند که سخت می‌شد برای آنها جایگزین پیدا کرد. البته همه بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند، بسیار شایسته هستند، اما جدایی برخی ستاره‌ها کار را سخت کرد. این را هم در نظر بگیرید که کادر فنی در برخی از بازی‌ها دستش بسته است. امیدواریم تعطیلی‌های لیگ بیشتر از این به پرسپولیس لطمه نزند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر شما سرمربی تیم بودید، در ماجرای حامد لک چه می‌کردید، ادامه داد: قطعا تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است و بازیکنان باید مطیع سرمربی باشند. هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که یک مربی بازیکن خوبش را تنبیه کند. سرمربی مثل یک پدر است و اگر تنبیهی هم انجام می‌شود حتما خیر و صلاح بازیکن را می‌خواهد. همه باید از سرمربی تیم حرف‌شنویی داشته باشند. از طرف دیگر ما در تمرینات نیستیم و نمی‌دانیم که چه اتفاقاتی آنجا رخ می‌دهد.

مهدوی درباره اینکه گفته می‌شود برخی از بازیکنان در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند، اظهار داشت: اگر قرار است بازیکنی در آخر فصل جدا شود باید از همین حالا این اتفاقات را رصد کنند تا بهترین جایگزین برای بازیکنان جدا شده انتخاب شوند. البته ما از فوتبال حرفه‌ای دنیا دور هستیم چرا که با داشتن یک آکادمی قدرتمند دیگر نباید دغدغه‌ای برای جدایی بازیکنان داشته باشیم. متأسفانه فوتبال ما تبدیل شده به بیانیه‌نویسی و هر تیمی را می‌بینید در حال بیانیه نوشتن است! قبلاً فقط نهادهای دولتی و نهاد ریاست جمهوری بیانیه می‌نوشت اما الان هر باشگاهی مشغول بیانیه نوشتن است!

وی که در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس توپ زده است؛ در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از قهرمان این فصل لیگ برتر چیست؟ گفت: باید قبول کنیم که استقلال عملکرد خوبی داشته و از الان با فاصله ۶ امتیازی در صدر جدول قرار دارد. استقلال سخت گل می‌خورد و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید سخت گل بخورد. شما ببینید در سال‌هایی که پرسپولیس قهرمان شد یا استقلال خوزستان و سپاهان به مقام قهرمانی رسیدند، کمترین گل خورده را داشتند و با بردهای اقتصادی به موفقیت رسیدند. ما هم باید واقع‌بین باشیم اما با این حال هنوز ۶ بازی باقی مانده و ۶ امتیاز اختلاف وجود دارد. بازی‌های سختی برای هر دو تیم وجود دارد که البته من فکر می‌کنم بازی‌های سخت استقلال بیشتر است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت محمدرضا مهدوی پرسپولیس استقلال لیگ برتر یحیی گل محمدی حامد لک لیگ قهرمانان آسیا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است