Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:18:03 GMT

اعتبار شروع ساخت مدرسه در مسکن مهر فاروج جذب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۴۹۴

اعتبار شروع ساخت مدرسه در مسکن مهر فاروج جذب شد

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست آموزش وپرورش فاروج گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر ومسکن فرهنگیان مطالبه ساخت مدرسه را ایجاد کرد که اعتبار شروع این طرح جذب شد.

علی اکبر نیازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای شروع این طرح ۶ کلاسه و یک خوابگاه شبانه روزی، ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مناطق محروم جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آموزش وپرروش فاروج با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد ریال هم از منابع راه و شهرسازی به این طرح اختصاص یافته است، بیان کرد: این مدرسه در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر و با ۳۵۰ متر زیر بنا ساخته می شود.

نیازی گفت: ساخت ۲ کتابخانه و نمازخانه از محل اعتبارات سفر رهبری به استان به شهرستان اختصاص یافته بود که کمبود اعتبارات، اجرای آن را تا به امسال به تاخیر انداخت که با جذب آن در فضای مدرسه سمیه فاروج و جلال آل احمد تیتکانلو در دست اجرا است.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح در مدرسه جلال آل احمد ۹۰ درصد و مدرسه سمیه ۷۰ درصد با ۸۰ متر زیربنا است که با بهره برداری از این طرح ها ۴۶۰ دانش آموز برخودار می شوند.

وی با بیان اینکه در تمام مدارسی که اداره نوسازی و تجهیز مدارس اقدام به ساخت می کند فضای نمازخانه و کتابخانه پیش بینی می شود، گفت: از ۱۳۶ آموزشگاه شهرستان، ۹۰ مدرسه کتابخانه (مجزا یا ضمیه) و همه مدارس فضایی به عنوان نمازخانه (مجزا یا در فضای یکی از کلاس ها) دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی شهرستانها ساخت مدرسه فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت‌حیدریه گفت: ۴۲ قطعه از اراضی ملی در قالب نهضت ملی مسکن روستایی در روستای کلاته ثم بخش رخ قرعه کشی و به جوانان فاقد زمین و مسکن واگذار شد.

قناد افزود: مقرر شد به همه این افراد تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت با کارمزد ۴ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا شود.

او گفت:این متقاضیان بایدظرف یکماه پس از اخذ مجوز باید شروع به ساخت کنند.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران