Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:30:38 GMT

تعداد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۵۲۲

تعداد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان افزایش یافت

به گزارش ایرنا دکتر سید محمد علوی دوشنبه در گفت و گو با شبکه استانی خوزستان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۲۳۴ نفر با علایم کرونا به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند که این آمار نسبت به روز پیش از آن تغییر چندانی نداشته است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۹ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند و ۲ نفر از هم‌ استانی‌ها بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که نسبت به روز پیش از آن ۲ نفر کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری آیین‌های احیا در شهرهای آبی کرونایی در فضای باز و غیرمسقف با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان‌پذیر است و هیچ گونه محدودیتی از نظر ظرفیت برگزاری وجود ندارد.

وی افزود: برگزاری این آیین‌ها در شهرهای قرمز و در اماکن مسقف با ۳۰ درصد ظرفیت، در شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد ظرفیت، در شهرهای زرد با ۷۰ درصد ظرفیت امکان‌پذیر است.  

علوی گفت: هم اکنون میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خوزستان ۷۸ درصد است؛ همچنین میزان استفاده از ماسک در مناطق مرکزی ۶۵ درصد و در مناطق حاشیه‌ای خوزستان حدود ۱۵ درصد است.

هم اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۲۱ شهرستان زرد و چهار شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد ملی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی خوزستان ویروس کرونا ستاد ملی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه ۱۲ درصد گوشت مرغ موردنیاز کشور در این استان تولید می‌شود، گفت: با توسعه زنجیره مرغ در مازندران، توان صادراتی این زنجیره در استان افزایش خواهد یافت.

او  افزود:استان مازندران قطب تولید طیور کشور به شمار می‌رود و در همه عرصه‌های کشاورزی به عنوان نگین کشاورزی کشور مطرح است، تصریح کرد: زنجیره تولید مرغ یکی از زنجیره‌های مهم در استان مازندران به شمار می‌رود که قابلیت توسعه دارد.

عباس زاده  با اشاره به اینکه زنجیره تامین گوشت مرغ روند رو به رشدی را سپری می‌کند، کفت: مازندران از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه تولید گوشت سفید برخوردار است به صورتی که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت جوجه کشی کشور در مازندران واقع شده و بیش از ۲۷ درصد جوجه یک روزه کشور در استان مازندران تولید می‌شود.

او  با تاکید بر اینکه حدود ۱۲ درصد گوشت مرغ کشور در مازندران تولید می‌شود و این استان در تامین بخشی از نیاز مرغ پایتخت و استان‌های همجوار مشارکت دارد، گفت: در سالجاری با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جهت افزایش جوجه ریزی در کشور، ظرفیت تولید مرغ در این استان افزایش یافته است و به سمت صادرات گام برداشته شده است.

عباس زاده ابراز امیدواری کرد قابلیت صادرات و گسترش ارسال تولیدات به خارج از کشور در سال‌های آینده با حمایت‌های بیشتر روند پرشتاب تری را بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است