Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:36:26 GMT

تجهیز ۳۰۰ مسجد به جعبه کمک‌های اولیه در محله‌های محروم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۵۴۹

تجهیز ۳۰۰ مسجد به جعبه کمک‌های اولیه در محله‌های محروم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید صاحب از تجهیز مساجد به ۳۰۰ جعبه کمک‌های اولیه خبر داد و ضمن تجلیل و قدردانی از خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده دارای چند معلول گفت: اداره سلامت همزمان با ماه مبارک رمضان در راستای تجهیز مساجد به جعبه کمک‌های اولیه گام برداشته است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران، هدف از اجرای این طرح را ضرورت خدمت‌رسانی به محله‌های کم‌برخوردار عنوان کرد و افزود: یکی از اولویت‌های اداره کل سلامت شهرداری تهران اخذ تدابیر لازم برای ارائه خدمات فوری در وقوع حوادث غیر مترقبه و انجام فعالیت‌ها به طور مسجد محور است؛ در همین راستا و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن «ع» ۳۰۰ جعبه کمک‌های اولیه میان ۳۰۰ مسجد در مناطق محروم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیرکل اداره سلام همزمان با میلاد کریم اهل بیت به دیدار چند تن از معلولان و فرزند معلول شهید مدافع حرم رفت.

صاحب ضمن دلجویی و بررسی مشکلات درمانی آنان، همچنین توجه به خانواده معظم شهدا و اقشار آسیب پذیر و تلاش در راستای بهبود وضعیت معیشتی و زندگی آنها را از الویت‌های مهم در اداره کل سلامت شهرداری تهران خواند.

کد خبر 5469829

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران ماه مبارك رمضان معلولین شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور شهر تهران سازمان زندان ها آموزش و پرورش قوه قضاییه ترافیک دستگیری آلودگی هوا ماه رمضان 1401 میراث فرهنگی روزه خواری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران جعبه کمک های اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران