Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:56:55 GMT

دانشجویان افسران جوان جنگ نرم هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۶۰۱

دانشجویان افسران جوان جنگ نرم هستند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، امینی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در آئین پایانی یازدهمین جشنواره نشریات دانشگاه پیام نور ضمن تشکر از همه همکاران و دست اندکاران برگزاری مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: دانشجویان افسران جوان جنگ نرم در عرصه دانشگاه هستند و به عنوان خط مقدم جنگ نرم، می بایست برای حفظ باورهای اعتقادی و مذهبی را در اولویت برنامه های خود برای مقابله با تهاجم نرم دشمن قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نحوه دشمنی بدخواهان انقلاب تغییر کرده است افزود: شناسایی شیوه ها، ابزارها و روش های مورد استفاده در جنگ نرم، شناسایی نقاط قوت و ضعف خودی، شناسایی نقاط آسیب پذیر، نقاط قوت و ضعف دشمن، شناخت ظرفیت های موجود در کشور در جهت تقابل با جنگ نرم در مقابله با دشمن بسیار ضروری است و خدارا شاکریم که تاکنون تمام توطئه های دشمنان با هوشیاری فرزندان این انقلاب خنثی شده است.
وی از دانشجویان خواست تا از زمان تحصیل، بهره لازم را برای آموزش هرچه بهتر استفاده کرده و با یادگیری هرچه بهتر پس از فارغ التحصیلی وارد صحنه شده و بتوانند به‌خوبی به انقلاب و آب و خاک و وطن شان خدمت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور جنگ نرم جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والسلمین " الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه دوشنبه شب در یادواره سنگر سازان بی سنگر در شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بیان کرد: شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: ایجاد، سنگر و خاک‌ریز و جاده‌های مواصلاتی جزو سخت‌ترین کارهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، سنگرسازان بی‌سنگر بهترین هدف برای تانک، خمپاره و هواپیماهای دشمن بودند، دنبال راه‌سازی، پل‌سازی و سخت‌تر از آن، ایجاد خاک‌ریز در حین عملیات زیر گلوله‌های گوناگون دشمن بودند، این مردان شجاع برای خاک‌ریز زدن با آن شرایط، یک حائل دفاعی ایجاب می‌کردند که رزمندگان اسلام، بتوانند در سینه‌ی این خاک، جانشان را سالم نگه‌دارند.

وی تصریح کرد: ایثار، از خود گذشتگی، عشق و فداکاری در آن‌جا نمایان می‌شد و سنگرسازان بی سنگر، این گونه در مقابل دشمن ایستادند تا جان‌پناهی برای رزمندگان ایجاد کنند، بیان این شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، فوق‌العاده سخت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در برابر دنیا می ایستد و عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام می‌دهد و آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌رغم رجز خوانی، جرأت نمی کننکوچک‌ترین عکس‌العملی در برابر اقتدار ایران اسلامی داشته باشند، امروز در دانشگاه‌های آمریکا، می‌بینیم دانشجو و اساتید، در برابر نسل کشی مسلمانان غزه تظاهرات می کنند و بی‌رحمانه مورد تهاجم پلیس این کشور قرار می‌گیرند.‌

وی گفت: دشمان، در برابر غرش موشک‌های جمهوری اسلامی دست تسلیم بالا برده‌اند و درخواست رئیس جمهور آمریکا از سران اسرائیل این است که هیچ عکس‌العملی نشان ندهید و این از برکات و ثمره خون شهدا است.

کد خبر 6092660

دیگر خبرها

  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است