Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:08:54 GMT

اساتید دانشگاه با تحلیل‌های عملی مسئولان را نقد کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۶۲۵

اساتید دانشگاه با تحلیل‌های عملی مسئولان را نقد کنند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اساتید دانشگاه نباید خود را محدود به چهارچوب درس و کلاس کنند گفت: اساتید دانشگاه‌ها در سایر مسائل اجتماع حضور پیدا کنند، نقد کنند، مسئولان را با تحلیل‌های کارشانسی به پاسخگویی وادارند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار اعضای هییت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با توجه به شعار سال توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که این شعار روی کاغذ نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه نباید خود را محدود به چهارچوب درس و کلاس کنند گفت: اساتید دانشگاه‌ها در سایر مسائل اجتماع حضور پیدا کنند، نقد کنند، مسئولان را با تحلیل‌های کارشانسی به پاسخگویی وادارند.

وی همچنین خواستار تبیین و تحلیل‌های علمی از اساتید دانشگاه‌ها شد و بیان کرد: همچنان منتظر نقد نماز جمعه از طرف اساتید هستیم و فضا را به سمتی پیش ببریم اگر کسی نقد کرد نگوییم دشمن است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، نماز جمعه را تریبون مطالبه‌گری عنوان و تصریح کرد: نقطه نظرات اساتید کمک می‌کند کارها را بهتر پیش ببریم.

امام جمعه دهدشت در ادامه‌ صحبت‌های خود یکی از مصادیق جهاد تبیین را بیان مسائل دینی برای دانشجویان عنوان و خواستار تشریح این مباحث با استدلال‌های جدید از اساتید دانشگاه شد.

حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت نیز در این دیدار با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه دانش‌بنیان گفت: با توجه به اینکه گل محمدی یکی از اقلام دارویی به حساب می‌آید، این واحد دانشگاهی در همین راستا و با نگاه درآمدزایی اقدام به سه هزار شاخه گل محمدی در محوطه این دانشگاه نمود.

به گزارش ایسنا، وی حضوری کردن دانشگاه‌ها را اقدام خوب دولت عنوان و تصریح کرد: کارهای خوب فرهنگی دانشگاه بصورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت امام جمعه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اساتید دانشگاه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • نماز جمعه سنندج