Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:11:25 GMT

کشف قاچاق ۹ میلیارد ریالی گندم در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۶۸۰

کشف قاچاق ۹ میلیارد ریالی گندم در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بیش از ۸۶ تن گندم قاچاق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف شد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به چهار دستگاه تریلر حامل بار گندم مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها ۸۶ تن و ۵۱۰ کیلوگرم گندم قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی گندم کشف شده را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری چهار متهم، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان قاچاق گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس