Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@21:23:01 GMT

بازی پرسپولیس - سپاهان بدون تماشاگر است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۸۷۶

سهیل مهدی می گوید کمیته انضباطی درباره حضور تماشاگران بازی پرسپولیس - سپاهان تصمیم می گیرد

در حالی که تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت، هنوز تکلیف حضور یا عدم حضور تماشاگران در این بازی مشخص نیست.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، پس از اتفاقات و درگیری‌های رخ داده در دیدار برگشت فصل گذشته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ 30 اردیبهشت 1400 با صدور حکمی اعلام کرد دیدار رفت و برگشت دو تیم در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر خارج از ورزشگاه خانگی آنها و در شهر و استان بی‌طرف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس همین حکم نیز دیدار رفت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در فصل جاری با تصمیم تیم اصفهانی و تأیید سازمان لیگ در شهر اراک و ورزشگاه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد. دو تیم در این دیدار به دلیل شرایط حاد کرونایی در دی ماه سال گذشته، با تصمیم ستاد کرونا بدون حضور تماشاگران به مصاف هم رفتند.

در همین زمینه با وجود بهبود وضعیت کرونا در هفته‌های اخیر و صدور مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های کشور همچنان تکلیف حضور تماشاگران در دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که قرار است در زمین و شهر بی‌طرف برگزار شود، مشخص نیست. نکته جالب در این خصوص این است که کمیته انضباطی در حکم صادره خود در سال گذشته، تنها به برگزاری بازی در زمین بی‌طرف اشاره کرده و حکمی بابت عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه صادر نشده است که همین موضوع شائبه‌هایی را در این مورد به وجود آورده است.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به این موضوع و اینکه آیا دیدار برگشت پرسپولیس و سپاهان با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد یا خیر، گفت:

باز هم باید کمیته انضباطی در این مورد تصمیم بگیرد. حکم این کمیته فصل گذشته صادر شده است و الان نیز باید کمیته انضباطی درباره حضور یا عدم حضور تماشاگران در این بازی تصمیم بگیرد. تا الان هم چیزی به ما اعلام نشده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس ورزشگاه و شهر موردنظر خود را برای میزبانی از سپاهان اعلام کرده است، تصریح کرد:

خیر! تاکنون شهر یا ورزشگاهی به ما معرفی نشده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت هوادار پرسپولیس که بعد از شکست مقابل آلومینیوم سکته کرده بود، درگذشت چرا مازیار زارع به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بازی نمی دهد؟ کریم بنزما و ثبت بهترین رکورد شخصی‌اش در لالیگا | 6 هفته تا پایان فصل ادای احترام ژوزه مورینیو به دیگو مارادونا در شهر ناپل / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حضور تماشاگران کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند