Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:25:27 GMT

خرید میز اداری با کمترین هزینه ممکن از ایرانیان چوب

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۰۹۵۶

خرید میز اداری با کمترین هزینه ممکن از ایرانیان چوب

یکی از مهم‌ترین الزامات فضاهای کاری، مبلمان اداری است. چرا که بدون وجود مبلمان اداری، کار کردن در چنین فضاهایی، کار بسیار سختی می‌شود. از طرفی دیگر، بحث ظاهر فضاهای اداری هم اهمیت بالایی دارد. به خاطر این که هیچ فضای اداری نباید فاقد معیارهای استاندارد باشد. یکی از این معیارهای استاندارد ظاهر مناسب برای فضاهای کاری است که از طریق تهیه بهترین مبلمان اداری تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه، معمولا فارغ از قیمت میز اداری و یا سایر مبلمان مناسب برای چنین فضاهایی، افراد اقدام به خرید بهترین نوع آن‌ها می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ایرانیان چوب ، خرید صندلی اداری و سایر وسیله‌های لازم و ضروری کمک می‌کند تا بهترین محیط ممکن را داشته باشیم. البته قیمت میز اداری و لوازم دیگر، کاملا بسته به نوع انتخاب افراد هم خواهد داشت. چرا که معمولا مبلمان اداری تنوع بسیار زیادی داشته و قیمت میز اداری و یا وسایل دیگر، به این موضوع ارتباط مستقیمی پیدا می‌کند. برای مثال، اگر شما قصد داشته باشید برای یک شرکت، بهترین مبلمان اداری رده‌بالا را خریداری کنید، قطعا باید هزینه بیشتری بدهید و برعکس می‌توانید با قیمت کمتر، اقدام به خریدن ساده‌ترین لوازم هم بکنید. دردسرهای خرید مبلمان اداری با استفاده از روش‌های سنتی

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های خرید صندلی اداری و یا مبلمان لازم برای فضاهای کاری، تهیه کردن آن‌ها بوده است. چرا که در اکثر مواقع افراد باید نیازهای خود را به صورت حضوری از جاهای مختلفی رفع می‌کردند. این کار، هم زمان‌بر بوده و هم دردسرهای بسیار زیادی داشت. مثلا شما برای استعلام قیمت میز اداری مناسب برای فضای کاری‌تان، باید به ده‌ها جای مختلف مراجعه می‌کردید تا از قیمت آن‌ مطلع می‌شدید. ناگفته نماند که در اکثر مواقع، بیشتر فروشگاه‌ها شما را به انبارهایشان ارجاع می‌دادند که چنین چیزی کار را برایتان دشوارتر می‌کرد.

چرا که انتخاب کردن میز و یا وسیله‌ی مناسب کار، در بین حجم عظیمی از وسایل انبار شده روی هم، کار بسیار سختی بود. اما اگر وسیله‌های موردنظرتان یک تصویر مناسب برای انتخاب کردن داشت، کارتان بسیار راحت‌تر می‌شد. از طرفی دیگر، بحث اطلاع از هزینه‌ها هم، اکثرا مشکل‌آفرین بود. مثلا اگر شما قصد داشتید قیمت میز اداری و یا وسیله‌های دیگر را بدانید، باید چندین بار پیاپی از فروشنده‌ها سوال می‌پرسیدید. دست‌آخر، با دامنه‌ی وسیعی از قیمت‌های مختلف روبه‌رو می‌شدید که این کار خرید صندلی اداری و لوازم دیگر را برایتان بسیار سخت‌تر می‌کرد.

آسایش و راحتی؛ با خرید اینترنتی مبلمان اداری

زمانی که شما از یک فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید صندلی اداری و یا مبلمان مورد نیازتان بکنید، دیگر با چنین مشکلاتی هرگز مواجه نخواهید شد. چرا که در ابتدا نیازی به مراجعه حضوری برای استعلام قیمت میز اداری و وسایل مورد نیازتان نخواهید داشت. بلکه فقط کافی است پشت سیستم‌تان بنشینید و در حال نوشیدن یک فنجان قهوه دلچسب، تمام قیمت‌ها را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت ایرانیان چوب رصد کنید. سپس، می‌توانید به راحتی از تمام قیمت‌های مبلمان اداری که در نظر دارید، مطلع شده و اطلاعات جامعی در مورد آن‌ها کسب کنید.

با استفاده از این روش نه تنها مطلع شدن از قیمت میز اداری و لوازم دیگر بسیار آسان‌تر خواهد بود، بلکه بحث انتخاب آن‌ها هم برایتان راحت‌تر خواهد شد. تصور کنید که به جای مشاهده کردن میز و صندلی اداری داخل انبار، در حالت تلنبار شده، تصاویر بسیار زیبا و جذاب اینترنتی را مشاهده کنید. یعنی تصاویری که از قبل برایتان حاضر شده است تا انتخاب شما هم آسان‌تر شود. شما با استفاده از این تصاویر اینترنتی به راحتی متوجه خواهید شد که کدام مبلمان اداری برای محیط کاری شما مناسب‌تر خواهد بود. پس از آن، فقط کافی است که با چند کلیک ساده اقد  خرید اینترنتی آن بکنید.

کمتر شدن هزینه‌ها، با استفاده از روش‌های مناسب

زمانی که شما با استفاده از روش‌های مناسب اقدام به خرید صندلی اداری و یا سایر لوازم مورد نیازتان بکنید، نه تنها از مزایایی که ذکر کردیم برخوردار خواهید شد، بلکه حتی هزینه‌هایتان هم به صورت باورنکردنی کاهش پیدا خواهد کرد. برای مثال، دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف هزینه رفت‌وآمد برای استعلام قیمت میز اداری و وسایل دیگرتان نخواهید داشت. چرا که سر زدن به جاهای مختلف، نیاز به هزینه‌های رفت‌وآمد دارد. یعنی یا باید هزینه‌های تاکسی‌های اینترنتی و... بدهید و یا پول بنزین و پارکینگ را برای خودرو شخصی‌تان در نظر بگیرید.

از طرفی دیگر، شاید قیمت میز اداری و یا وسایل موردنظرتان چندان گران نباشد اما هزینه حمل‌ونقل آن، باعث شوکه شدنتان شود. چرا که برخی از افراد در این زمینه، منصفانه عمل نکرده و هزینه‌های بسیار بالایی را از مشتریان، بابت حمل‌ونقل مبلمان اداری‌شان اخذ می‌کنند. این در حالی است که بهترین مراکز فروش مبلمان اداری نظیر ایرانیان چوب سرویس حمل‌ونقل مخصوص خودشان را دارند و هزینه‌های مشتریانشان را تا حد باورنکردنی، با استفاده از این خدمات کاهش می‌دهند. مشتریان مجموعه ایرانیان چوب می‌توانند با خیال راحت اقدام به خرید صندلی اداری و سایر وسیله‌هایشان بکنند.

ایرانیان چوب؛ بهترین انتخاب برای مبلمان اداری

فقط کافی است برای استعلام از قیمت میز اداری و یا سایر لوازم موردنیازتان، به وب‌سایت ایرانیان چوب مراجعه کرده و تمامی وسیله‌هایتان را به صورت آنلاین مشاهده بکنید. همه مبلمان اداری در وب‌سایت ایرانیان چوب دارای بهترین تصاویری هستند که به شما کمک خواهند کرد تا درست‌ترین تصمیم را برای خرید صندلی اداری و سایر لوازم موردنیازتان بگیرید. چرا که با وجود این تصاویر، شما برای انتخابتان مصمم‌تر خواهید شد. هزینه خرید مبلمان اداری از مجموعه ایرانیان چوب، بسیار کمتر بوده و خودتان متوجه این تفاوت قیمت خواهید شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایرانیان چوب قیمت میز اداری خرید صندلی اداری اقدام به خرید برای استعلام مبلمان اداری ایرانیان چوب خواهید شد هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید

آفتاب‌‌نیوز :

طلا در آستانه سومین ماه پیاپی افزایش قیمت به خاطر خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا برای آن به عنوان یک پشتوانه ایمن قرار داشت. اما همه تمرکز‌ها در حال حاضر به نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه معطوف شده که انتظار می‌رود سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را وضع کند.

به گزارش بلومبرگ، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۷۳ درصدی به ۲۳۴۰ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

طلا در آستانه یک افزایش قیمت ۵ درصدی طی یک ماه گذشته قرار دارد.

با توجه به نرخ بالای تورم در آمریکا، مقامات این کشور انتظار دارند کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در روز چهارشنبه سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را در پیش بگیرد و نرخ بهره را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ درصد نگه دارد.

تاجران انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را حداقل دو بار در تا پایان سال جاری میلادی پایین بیاورد. نرخ بالای بهره معمولاً به ضرر طلاست، چون هزینه نگهداری این سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

قیمت طلا بیش از ۱۳ درصد از ابتدای سال جاری میلادی در بحبوحه خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازار‌های آسیایی مخصوصاً چین و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی از اوکراین گرفته تا خاورمیانه افزایش یافته است.

ضعف دلار آمریکا طی روز‌های اخیر هم از قیمت طلا حمایت کرده است. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۱.۴۵ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۲۶ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۲۷ درصدی ۹۴۹ دلار و ۳۹ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • اتفاقی که ممکن است در بازار مسکن بیفتد ؛ پیش‌بینی جدید قیمت مسکن در 1403
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)