Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ولی پور ظهر دوشنبه در حاشیه آئین تکریم و معارفه مدیرعامل هلال احمر گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: براساس شاخص های هلال احمر و با توجه به وسعت حوادثی که در کشور وجود دارد در بحث ذخایر انبارهای امدادی، لجستیک و نیروی انسانی که باید آماده خدمت باشند، طبق تجارب گذشته امکانات خوبی در هلال احمر پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: تجهیزات امدادی از لحاظ سخت افزاری با استفاده از فن آوری روز و دانش بنیان داخلی نیاز به بومی سازی دارند و با توجه شعار سال که رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند، با رایزنی های انجام شده، با استفاده از دانشمندان داخلی تجهیزات امدادی هلال احمر با کمک شرکت های دانش بنیان داخلی بومی سازی می شوند.

وی بیان کرد: ذخایر انبار امدادی که در حوادث سال های اخیر تحت تاثیر قرار گرفته اند و با دستور رئیس جمهور افزایش خواهند یافت.

ولی پور ادامه داد: ۵۷۰ ثابت امدادونجات داریم که این ظرفیت در ایام نوروز افزایش پیدا می کند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: به صورت شبانه روز ۱۴ هزار نفر با پنج هزار خودوری امدادی و ۱۹ فروند بالگرد در حال خدمت به مردم بوده که از این تعداد نیرو فقط دو هزار نفر از آنها کارمند هستند و بقیه آن نیروهای امدادگر و نجاتگر داوطلب هستند.

کد خبر 5469992

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مهدی ولی پور ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان 1401 آمار کرونا خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی روز ارتش امام حسن مجتبی ع شیراز گرگان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود