Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:30:12 GMT

نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا و ایثارگران است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۱۰۸۵

نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا و ایثارگران است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «قدرت‌الله احمدی‌پور» روز دوشنبه در حاشیه دلجویی و تکریم خانواده های شهدا در منزل آنان افزود: پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان جنگ تحمیلی و حفظ و گسترش ارزش های اسلامی از مهم ترین ماموریت های مدیران و مسوولان است.

وی اظهار داشت: شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از ارزش های نظام هستند و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سرپل ذهاب نیز در این مراسم گفت: مادران و همسران مکرم شهدا، شان و منزلت بسیار بالایی دارند زیرا که با تربیت فرزندانی صالح، مؤمن و انقلابی و فرستادن آن‌ها به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، نقش بزرگی در تثبیت نظام و انقلاب داشتند.

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» افزود: جایگاه خانواده های معظم شهدا همتراز با منزلت شهیدان بوده و حفظ شان آن ها بر همگان واجب است. 

وی اظهار داشت: امید است با الگوپذیری از شهدایی که از جان خود گذشتند تا امروز ما در آرامش و امنیت باشیم در خدمتگذاری به مردم دین خود را به آن ها ادا کنیم.

در این آیین از خانواده های شهیدان "حشمت الله امینی"، "محمد رضایی"، ‌" صادق افشون "، "حبیب مرداویچ" و شهید "سلمان صحرایی" تجلیل شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد حمله هوایی، گلوله باران و موشک باران ارتش بعث قرار گرفت و در این مدت ۸۵۶ شهید، یک هزار و ۴۰۰ جانباز و ۱۱۲ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.  

برچسب‌ها سرپل ذهاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا سرپل ذهاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا تکریم و تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا