Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبارز آمریکایی مسابقات UFC پیروزی خود در این رقابت‌ها را تقدیم به مردم مظلوم فلسطین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بلال محمد مبارز آمریکایی که اصالتی فلسطینی دارد، پس از پیروزی شب گذشته (یکشنبه) خود مقابل ویسنته لوکیو در مسابقات UFC که هفتمین برد متوالی‌اش در این مبارزات بود، پیروزی خود را به مردم مظلوم فلسطین تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلال محمد 33 ساله پس از این مبارزه با اشاره به تعرض و حملات وحشیانه چند روز اخیر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و ضرب‌وشتم نمازگزاران فلسطینی و هتک حرمت این مکان مقدس گفت: همه می‌بینند که در حال حاضر در فلسطین چه می‌گذرد، من فقط می‌خواهم برای مردمم در آنجا دعا کنم، مبارزه واقعی آنجاست، مبارزین واقعی  آنها (فلسطینی‌ها) هستند که هر روز جان‌شان را از دست‌ می‌دهند.

قهرمانان ورزشی مخالف عادی‌سازی روابط با اسرائیل در سال 2021 + فیلم

وی افزود: این مبارزه - در مقابل مبارزه فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها - چیزی نیست! این مبارزه مطلقاً هیچ معنایی ندارد! من این پیروزی را به مردمم تقدیم می‌کنم و این برایم یک دنیا ارزش دارد و امیدوارم با دیدن این پرچم در دستم روی رینگ، لبخندی بر لبان آنها بیاید.

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم

دانشجویان فلسطینی امروز (سه شنبه) در اعتراض به مواضع آلمان مبنی بر حمایت از نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی، سفیر این کشور در فلسطین اشغالی را از دانشگاهی در «رام‌الله» بیرون راندند.

به گزارش مشرق، دانشجویان دانشگاه «بیرزیت» واقع در شمال رام‌الله کرانه باختری صبح امروز در اعتراض به مواضع حمایتی آلمان از نسل‌کُشی صهیونیست ها، «رولف پاولس» سفیر این کشور را از موزه فلسطین این دانشگاه بیرون کردند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از فرار سفیر آلمان از دانشگاه بیرزیت را منتشر کردند که نشان می‌دهد تعدادی از دانشجویان در تعقیب وی هستند و به سمت سفیر کفش پرتاب می‌کنند.

انزجار از حامیان صهیونیسم در حالی رو به فزونی است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۵۳۵ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ نفر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید