Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن ارداقیان روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود:  کارانه کادر درمان از محل درآمد اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می شود که ۹۰ درصد این درآمد با وصول مطالبات دانشگاه از سازمان های بیمه گر از جمله تامین اجتماعی تحقق می یابد.

وی با بیان اینکه بیماران تنها ۱۰ درصد هزینه های درمانی خود را به بیمارستان ها پرداخت می کنند، اظهار داشت: مسوولان دانشگاه از طریق نمایندگان استان در مجلس، مسوولان وزارتخانه و استان و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی با جدیت پیگیر وصول مطالبات دانشگاه هستند و هر زمان وصول مطالبات انجام شده، بلافاصله معوقات کادر عزیز و تلاشگر درمان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه پرداخت های کارکنان در اولویت دانشگاه قرار دارد، تصریح کرد: کارکنان صبور و نجیب بهداشت و درمان، ایثارگرانه از سلامت مردم دفاع می کنند و مجموعه دانشگاه همه تلاش خود را برای پرداخت مطالبات به حق مدافعان سلامت به کار خواهد گرفت اگرچه ارزشگذاری  ایثارگری های این عزیزان با معیارهای مادی بی انصافی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره ضرورت ایجاد فضای امید و نشاط در بین مدافعان سلامت، گفت : رسانه ها در ایجاد این فضا نقش موثری دارند و تاکید بر کمبودها و کاستی ها و تنزل جایگاه خادمان سلامت مردم به مطالبات مالی در این شرایط کمکی به بهبود اوضاع نخواهد کرد.

ارداقیان درباره برخی اخبار منتشر شده در این خصوص در یک رسانه، افزود: بعضی مطالب منتشر شده، عجولانه و بدون تحقیق تنظیم و منتشر شده است و این در شان یک رسانه رسمی نیست.

وی اظهار داشت: در خصوص پرداخت های کارانه و اضافه کار، دانشگاه علوم پزشکی قزوین جزو دانشگاه های موفق و پیشرو کشور می باشد به طوری که نسبت به بعضی دانشگاه های بزرگ کشور در پرداخت کارانه جلوتر بوده و جزو معدود دانشگاه هایی است که اضافه کار کارکنان و کادر درمان را که رقم آن چشمگیرتر از کارانه است به روز پرداخت می کند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است