Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس معزول فدراسیون فوتبال در مدت یک سال علاوه بر حقوق، پاداش و مزایای دیگری هم گرفته و به صورت میانگین ماهیانه ۵۵ میلیون تومان دریافتی داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ماجرای عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، مسائل زیادی مطرح بود و دلیلی برای عزل موقت او از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت رئیسه‌ای که با تشکیل جلسه در روز 28 بهمن 1400 این تصمیم مهم را اتخاذ کرد تا عمر ریاست عزیزی خادم به یک سال (10 اسفند) هم نرسد.

یکی از دلایل مطرح شده برای عزل عزیزی خادم از سوی هیئت رئیسه، عدم شفافیت مالی رئیس فدراسیونی بود که در شروع فعالیت‌های انتخاباتی‌اش وعده درآمد 10 میلیون دلاری داده بود، اما در زمان مدیریت یک ساله خود، جز استفاده از کمک‌های دولتی، نتوانست عایدی خاصی برای فوتبال داشته باشد. به نوعی کاشت عزیزی خادم در دوره ریاستش در فدراسیون فوتبال صفر بود، اما نکته مهم ماجرا برداشت او از فدراسیونی است که دوره سختی را به لحاظ اقتصادی پشت سر می‌گذارد.

طبق سندی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار دارد شهاب‌الدین عزیزی خادم در دوره کوتاه ریاستش بر فدراسیون فوتبال از اسفند 1399 تا اسفند 1400 مبلغ 3 میلیارد و 60 میلیون ریال (306 میلیون تومان) به عنوان پاداش صعود به جام جهانی دریافت کرده است. سؤال مهم این است که رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی که فدراسیون تحت مدیریتش با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، چرا باید 306 میلیون پاداش صعود به جام جهانی دریافت کند؟

مبلغ حقوق و مزایای عزیزی خادم در دوره ریاستش در فدراسیون فوتبال، ماهیانه 26 میلیون و 549 هزار تومان بوده و در یک سال 303 میلیون و 753 هزار تومان دریافت کرده است. در کنار دریافت این حقوق، رئیس معزول فدراسیون فوتبال مبلغ 57 میلیون و 296 هزار تومان به عنوان کارانه و سایر مزایا در یک سال از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است.

جمع مبالغ دریافتی عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال به عنوان حقوق، مزایا، کارانه و همچنین پاداش صعود به جام جهانی 667 میلیون و 49 هزار تومان بوده که دریافت چنین مبلغی در یک سال، در نوع خود جالب توجه است.

با توجه به ارقامی که در بالا به آنها اشاره شد، به طور میانگین، دریافتی ماهیانه عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال مبلغ 55 میلیون و 587 هزار تومان بوده است.

نکته جالب توجه در این سند بخش توضیحات آن است. در این بخش آمده که «پرداخت هزینه‌های ارزی سفرهای خارج از کشور به دلیل اینکه اسناد هزینه‌های آن نزد دیوان محاسبات می‌باشد در این جدول ارائه نشده است». باید دید دریافتی‌های ارزی شهاب‌الدین عزیزی خادم چه میزان بوده است.

عزیزی خادم در دوران ریاستش بر فدراسیون فوتبال، سفرهای متعددی به کشورهای مختلف انجام داد که یکی از سفرهای پر سر و صدای او، به لیتوانی بود. در کنار این سفر وی به آلمان و بلژیک هم سفر کرد که حواشی مختلفی به همراه داشت. او همراه تیم ملی هم به سفرهای مختلفی رفت و موضوع هزینه‌های ارزی وی همچنان باز و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال عزیزی خادم عزیزی خادم هزار تومان یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین 4 بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد 51 و 86 با جریمه 200 میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

دیگر خبرها

  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!