Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان لرستان ار شناسایی و تعیین تکلیف ۵۶۳ خودرو توقیفی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رها شدن کالاهای متروکه در انبارهای سازمان اموال تملیکی و تعیین تکلیف نشدن آنها، از جمله انتقادهایی بود که رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه بارها آن را گوشزد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به وضعیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی 16 مهرماه امسال با بازدید رئیس‌جمهور از انبارهای اموال تملیکی گمرک استان بوشهر، کلید خورد.

پس از دستور آیت الله رئیسی موضوع تعیین تکلیف انبارهای اموال‌های تملیکی در استان لرستان نیز به‌طور جدی توسط استاندار و مسئولان مربوطه پیگیری و جلسات متعددی برگزار شد و در همین راستا دوم اسفندماه  1400  جلسه تعیین تکلیف اموال تملیکی استان لرستان در استانداری با حضور استاندار، معاون سیاسی و مسئولان دستگاه‌های مربوطه با چند دستور کار برگزار شد یکی از دستور کارهای این جلسه تعیین تکلیف خودروهای توقیفی  بود.

اتفاقی عجیب در لرستان؛ 563 خودروی توقیفی غیب شدگزارش تسنیم از سرنوشت نامعلوم 563 خودرو توقیفی لرستان/ از ادامه اظهارات متناقض مسئولان تا تعیین ضرب‌الاجل استاندارمزایده 28 ردیف املاک و مستغلات توسط سازمان اموال تملیکی

 براساس گفته مسئولین در این جلسه، سرنوشت 563 خودرو که در سالهای قبل  و در دولت روحانی دراستان توقیف شده  تعیین تکلیف نشده بود و متأسفانه در دولت قبل به این مسله مهم رسیدگی لازم را نکرده اند.

اظهارنظرهای مسئولان حاضر در جلسه وتعیین تکلیف نشدن خودروهای توقیفی سبب شد خبرگزاری تسنیم درگزارشی با عنوان «اتفاقی عجیب در لرستان؛ 563 خودروی توقیفی غیب شد» به این موضوع بپردازد که بازتاب بسیارگسترده‌ای در سطح رسانه‌های استانی و کشوری داشته باشد و به مسئله اول لرستان تبدیل شود.

با توجه به اهمیت موضوع به سراغ مسئولان مربوطه رفتیم تا در جریان آخرین وضعیت خودروهای توقیفی غیب شده در استان لرستان قرار بگیریم در همین  راستا حمید رضا القصی‌مهر در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به آخرین وضعیت خودروهای توقیف شده  اموال تملیکی در استان لرستان اظهار داشت:  563 خودرو که به نفع دولت ضبط شده بودند و به پارکینگ های طرف قرارداد ناجا منتقل شده بودند  تعیین تکلیف شدند.

وی افزود:  پس از انتشار خبرخبرگزاری تسنیم  در ارتباط با خودروهای توقیفی طی نشست های متعدد با نیروی انتظامی، اموال تملیکی، بازرسی کل استان و اکیپی  از تهران  لیست کلیه خودروهای توقیفی احصاء و به اموال تملیکی و نیروی انتظامی تحویل داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: نیروی انتظامی مطابق لیستی که در اختیارش گذاشته بودیم محل پارکینگ خودروها  را به همراه قبض اموال  ارائه داد.

وی بیان کرد: کلیه خودروهای توقیفی که در پارکینگ‌های نیروی انتظامی سطح شهرستان خرم آباد بودند به  پارکینگ  طرف قرارداد اموال تملیکی منتقل و تجمیع شدند و سایر شهرستان‌ها نیر شناسایی شدند.

القاصی‌مهر گفت: کلیه خودروهای توقیفی در مرحله کارشناسی و تعیین قیمت هستند و پس از این مرحله  به مزایده می‌رسند .

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودروهای توقیفی استان لرستان نیروی انتظامی اموال تملیکی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب