Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:01:35 GMT

مدیرعامل شستا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۱۳۴۹

مدیرعامل شستا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی ابراهیم بازیان را به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب کرد.

در این حکم خطاب به ابراهیم بازیان آمده است؛

«، با استناد به بند (چ) ماده (۱۲) و بندهای (ج) و (چ) ماده (۱۵) اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی و با عنایت به بند (۱) مصوبات دوهزار و بیست و یکمین جلسه مکرر هیأت مدیره محترم سازمان مورخ ۲۲/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ ۲۰/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، مبنی بر انتخاب سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان عضو حقوقی هیأت مدیره شرکت مذکور، بدینوسیله جنابعالی به‌عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و همکاری با سایر اعضای هیأت مدیره شرکت، در راستای نیل به اهداف تعیین‌شده و همسو با اصول و سیاست‌های سازمان و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به سرمایه انسانی سازمان تلاش نمایید.»

کد خبر 5470026 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: شستا سازمان تامین اجتماعی شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی سازمان زندان ها پلیس راهور قوه قضاییه شهر تهران آموزش و پرورش دستگیری ترافیک شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سازمان میادین میوه و تره بار میراث فرهنگی آلودگی هوا ماه رمضان 1401 تأمین اجتماعی هیأت مدیره مدیره شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد