Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه زنجان گفت: از همان روزهای آغازین انقلاب دشمنان؛ یکی از عوامل قوام انقلاب را "ارتش" می‌دانستند و بحث انحلال ارتش را مطرح می‌کردند که امام(ره) با بصیرت و آینده‌نگری خود نقشه دشمنان را خنثی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، آیت‌الله علی خاتمی امروز در مراسم رژه روز ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره 700 شهید تیپ مستقل 216 زرهی زنجان و سرلشکر شهید غلامرضا مخبری، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس نشان داد که یک تولد جدید پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران همچون سایر کشورها، نیروهای مسلح  برای حفظ استقلال و امنیت کشور ایستاده‎اند، تصریح کرد: این پیشتازی نیروهای مسلح مایه سربلندی و افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان انقلاب، از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از عوامل قوام انقلاب را ارتش می‌دانستند، افزود: آن‌ها بحث انحلال ارتش را مطرح می‌کردند که حضرت امام (ره) با بصیرت و آینده‌نگری خود آن بیانیه اساسی و ماندگار را در خصوص ارتش بیان فرمودند و ارتش را فرزندان ملت ایران خواندند.

وی با اشاره به اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس 50 هزار شهید تقدیم کرده است، ادامه داد: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور با وحدت، انسجام و همدلی در عرصه دفاع از کشور تلاش می‌کند و با ساخت جنگ افزارهای جدید گام‌‌های بزرگی برداشته است.

استاندار زنجان: ارتش جمهوری اسلامی به موازات اقتدار نظامی در مبارزه با کرونا نیز درخشید فرمانده سپاه کردستان: ارتش در تمام صحنه‌های مبارزاتی و امدادرسانی حضور جهادی دارد مراسم گرامیداشت روز ارتش در اردبیل برگزار شد گزارش تسنیم از اولین‌های رژه روز ارتش/ رونمایی از عضو جدید پهپادهای انتحاری ایران

ارتش توانایی مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی را دارد

در ادامه این مراسم سرهنگ جلال صالحی، فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان تأکید کرد: امروز ارتش قدرتمند و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران و نیروهای مردمی و انتظامی با طی کردن مدارج ترقی و با خلق حماسه‌های جاودان، ماندگار و بی‌نظیر در عرصه سرنوشت‌ساز شکوهمند دفاع مقدس و دوران درخشان سازندگی در مسیر خودکفایی و آمادگی دفاعی گام برداشته است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از ایمان و انگیزه کارکنان خویش توانایی گسترده نظامی کشور را برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی بیگانگان نشان داده است، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس جانفشانی سربازان و سلحشوران ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای بسیجی، مردمی و نیروی انتظامی به خصوص در دوران پس از انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داده و در سینه خود ثبت کرده است.

فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان یادآور شد: نسل‌های آینده در تاریخ خواهند دید که ارتش خداجوی و ولایی جمهوری اسلامی ایران که دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از 48 هزار شهید والا مقام 270 هزار جانباز و آزاده سرافراز به انقلاب اسلامی و رهبر و ملت قدرشناس ایران ادای دین کرده و به این موضوع افتخار می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم