Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@16:31:27 GMT

مرگ مشکوک دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس به ضرب گلوله!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۱۴۹۷

مرگ مشکوک دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس به ضرب گلوله!

علی معینی مدیر توسعه روابط با دولت و جامعه دانشگاه تربیت مدرس ضمن تایید این خبر به ایسنا گفت: نتیجه‌ پیگیری‌های ما و حراست دانشگاه تربیت مدرس نشان داد که این دانشجو در یکی از بوستان‌های ورداورد به ضرب گلوله جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه کنار جنازه این دانشجو یک قبضه اسلحه کمری پیدا شده است، گفت: هنوز نتیجه بررسی پزشکی قانونی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر خسرو خواجه رئیس دانشکده علوم زیستی دانشگاه تربیت مدرس و اساتید ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه،‌ ضمن اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این دانشجو  اظهار داشتند: سید مجتبی احمدی دانشجویی متین، آرام، درسخوان و وارسته بود و هیچگاه کاری با کسی نداشت.

در همین زمینه دانشگاه تربیت مدرس نیز با صدور پیامی درگذشت این دانشجو را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دانشگاه تربیت مدرس در پی درگذشت سید مجتبی احمدی به شرح ذیل است: "انالله وانا الیه راجعون ، با نهایت تأثر درگذشت آقای سید مجتبی احمدی دانشجوی دکتری بیوشیمی دانشگاه را به خانواده داغدار ایشان، جامعه علمی کشور و دانشگاهیان تربیت مدرس تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این جوان سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم. شایان ذکر است دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه به محض اطلاع از فوت این دانشجو، طی هماهنگی با خانواده آن مرحوم، دستورات لازم را به معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی، دفتر حقوقی و حراست دانشگاه جهت پیگیری از مراجع قانونی و احراز چگونگی فوت این دانشجوی دانشگاه که در یکی از بوستان‌های منطقه ورداورد اتفاق افتاده است، صادر کرده است."

به گزارش ایسنا، سید مجتبی احمدی دانشجو ورودی ۹۷ دکتری بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس ساکن خوابگاه‌ این دانشگاه بوده و در شرف فارغ‌التحصیلی بوده است.

 

منبع: الف

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس سید مجتبی احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.

به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان