Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه استان گیلان گفت: مسابقات کشتی جام رمضان در استان با حضور ۷۰۰ ورزشکار برگزار و در پایان برترین‌ها معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار علی‌اصغر زاداکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان در استان گیلان اظهار داشت: برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته‌های وزرشی مختلف فرصتی مغتنم در جهت کشف استعدادهای ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه استان گیلان ابراز داشت: یکی از راه‌های برقراری نشاط و پویایی در جامعه ورزش کردن و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی است لذا ماه رمضان فرصت خوبی است تا در کنار معنویت‌بخشی به روح به سلامت جسم نیز بپردازیم.

زاداکبری به برگزاری مسابقات کشتی بسیج ویژه ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی جام رمضان در استان گیلان با حضور 700 ورزشکار در سالن 8 دی رشت برگزار شد که شاهد استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان به ورزش در این مسابقات بودیم.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختنداعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کردند + تصاویر اعتراض فدراسیون کشتی به میزبانی نامناسب مغولستان
وی با بیان اینکه میادین ورزشی می‌تواند یکی از میدان‌های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد عنوان کرد: مسابقات کشتی جام رمضان در استان گیلان با یاد شهید حسین جوینده برگزار شد و در پایان این مسابقات کشتی نیز از خانواده این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه گیلان به نتایج مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام رمضان در گیلان اشاره کرد و گفت: 212 کشتی‌گیر در قالب 28 تیم در رشته آزاد بر روی تشک رفتند که در پایان تیم‌های لنگرود مقام نخست، صومعه‌سرا مقام دوم و تیم رشت مقام سوم را از آن خود کردند.

زاداکبری تصریح کرد: همچنین 128 کشتی‌گیر در قالب 21 تیم در رشته فرنگی با هم به رقابت پرداختند که در پایان مسابقات این رشته نیز تیم‌های ملوان جوان رتبه نخست، تیم شهرستان صومعه‌سرا مقام دوم  و تیم کشتی فرنگی لنگرود هم مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام رمضان در استان گیلان برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند

والی «لوگر» در شرق افغانستان در دیدار با رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در کابل از سازمان ملل خواست واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ضیاءالرحمان مدنی»، والی لوگر در دیدار با «رزا اوتنبایوا» رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در کابل (یوناما) اظهار داشت: این نهاد بین‌المللی باید واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند.

وی افزود: حکومت افغانستان تلاش‌های زیادی را برای آموزش و رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر انجام داده است.

مدنی ادامه داد: جهان با حکومت کنونی افغانستان منصفانه رفتار نمی‌کند.

رئیس یوناما نیز در این دیدار تاکید کرد که در آینده نزدیک، یک میلیون کلاس آموزش‌های اجتماعی در افغانستان ایجاد می‌شود.

طالبان: گزارش‌های حقوق بشری باید واقعیت‌های افغانستان را منعکس کندطالبان: انتظار داریم در نشست تاشکند واقعیت‌های افغانستان درک شود

«شیرمحمد عباس استانکزی»، معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان نیز پیش از این در سفر به ولایت لوگر گفته بود که شرایط خوبی در افغانستان به ویژه برای افراد بازگشته از دیگر کشورها فراهم شده است.

وی تاکید کرده بود که غربی‌ها از واقعیت‌های عینی افغانستان بی خبر هستند.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان