Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت و اقتدار ملی در اوج قرار دارد ومردم اطمینان داشته باشند پرسنل ارتش همواره با بینش و بصیرت به دفاع از کیان ارضی و اعتقادی میهن عزیزمان و مردم خواهدپرداخت همانگونه که تا امروز ماموریت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است،برقراری آرامش مردم هدف اصلی ارتش است وهرگونه تعدی به این آرامش با پاسخ کوبنده ارتش مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ​​​​سرهنگ امیر کریمی شادی فرماده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش ضمن تبریک روز ارتش در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، اظهار داشت: آمادگاه شهید فراشاهی قم یکی از اصلی ترین مراکز توزیع مهمات در سطح نیروهای مسلح است که در دوران جنگ تحمیلی خدمات زیادی در پشتیبانی و خدمات رزمی یگان های شرکت کننده در عملیات های فتح المبین ، بیت المقدس ، طریق القدس و ثامن الائمه داشت.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون در شرایط جنگ قرار نداریم اما بیماری فراگیری در جهان رخ داده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش در ایام کرونا چه خدماتی ارایه کرد؟ گفت: پس از ابلاغ اوامر امیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمانده پدافند قرارگاه زیستی،  ارتش و پادگان شهید فراشاهی تمام توان خود را در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی برای مردم پای کار آورد، تا شعار ارتش فدای ملت در عصر حاضر هم تحقق عینی پیدا کند.

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش تصریح کرد: ما به عنوان میزبان نیروهای تجمیع شده برخی از یگان های نزاجا بودیم که در قم ماموریت پاکسازی سطحی، سم زدایی و ‌واکسناسیون، احداث بزرگترین بیمارستان تنفسی در قم با حمایت مادی و معنوی فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش ، توزیع ماسک، گان و اقلام بهداشتی، توزیع غذای گرم به مردم حاشیه نشین را برعهده داشتند.

کریمی شادی عنوان داشت: چندین مرحله اهدای خون توسط پرسنل پایور آمادگاه  شهید فراشاهی ارتش به بانک انتقال خون استان قم، اعزام چندین مرحله تیم پزشکی همراه تجهیزات ، توزیع رایگان دارو در روستاهای اطراف آمادگاه، اقدامات دیگری در خدمت رسانی به هموطنان بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که ارتش امروز آیا مانند ارتشیان دوران دفاع مقدس پای کار هستند و اگر جنگی رخ دهد مانند آن دوران فداکاری خواهند کرد؟ عنوان داشت: بله مطمئنا اینطور است ، رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان پیشکسوتان ما نقش اصلی را در دفاع از مردم و وطن و اسلام ایفا کردند، پرسنل ارتش مطمئنا از لحاظ باور، اعتقادات، شجاعت از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی کمتر نیستند و روز به روز هم قوی تر می شوند و ارتشیان بارها این مسئله را ثابت کردند که تا پای جان از این مردم و مرزوبوم دفاع می کنند و بسیار هوشمندانه رفتار می کنند.


فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش گفت: پرسنل ارتش تلاش می کنند شعار ارتش فدای ملت در همه عرصه ها مشاهده شود، در زمان زلزله، سیل و بحران ها نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه جز اولین ها هستند که در منطقه بحران زده حضور پیدا می کنند تا به مردم خدمت کنند.

کریمی شادی در پاسخ به این سوال که تعداد زیادی از سربازان که به خدمت اعزام می شوند در ارتش حضور پیدا می کنند آیا آموزش های ارتش تنها نظامی است یا آموزش های دیگری نیز به سربازان ارتش ارایه می شود ؟ بیان داشت: آموزش ها در ارتش صرفا نظامی نیست در کنار آموزش های نظامی و حفظ آمادگی های نظامی، آموزش های تخصصی دیگری نیز به سربازان داده می شود اولین مأموریت ما فراهم نمودن محیطی جهت ارتقاء سطح فضایل اخلاقی و گسترش معنویت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان سرباز حاضر در آمادگاه است.

وی گفت: ماموریت دیگر ما مقابله با ترویج سبک زندگی غربی و نهادینه نمودن سبک زندگی ایرانی_ اسلامی، جامعه پذیر شدن سربازها، استفاده از علم و پژوهش سربازان تحصیل کرده جهت مهارت محور نمودن خودشان و سربازانی که تحصیلات کمتری دارند است تا بعد از خدمت سربازی بتوانند با تخصص و مهارتی که در ارتش آموخته اند شغلی کسب کنند.

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش در پاسخ به این سوال که در روز ارتش چه صحبتی با مردم دارید گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت و اقتدار ملی در اوج قرار دارد و مردم اطمینان داشته باشند پرسنل ارتش همواره با بینش و بصیرت به دفاع از کیان ارضی و اعتقادی میهن عزیزمان و مردم خواهد پرداخت همانگونه که تا امروز ماموریت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است ، برقراری آرامش مردم هدف اصلی ارتش است و هر گونه تعدی به این آرامش با پاسخ کوبنده ارتش مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پاسخ به این سوال پرسنل ارتش آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی از رسانه‌های استان جهت پوشش اجلاسیه شهدای ارتش استان در شهر گچساران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و دبیرکل دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد با ارسالی پیامی از عملکرد همه رسانه‌ها و فعالین رسانه‌ای استان به ویژه شبکه استانی دنا و رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات و فعالین رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع رسانی و پوشش خبری گسترده‌ ی اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد که به‌عنوان اولین اجلاسیه از اجلاسیه‌ های دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت در گچساران برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده‌است:

ضمن خداقوت و سپاس از همه مدیران، کارکنان و دیگر عوامل شبکه استانی دنا، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و مطبوعات، با توجه به این دیگر اجلاسیه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان‌مان نیز بلافاصله و از هفته آینده برگزار شده و تا مهر ادامه دارد، انتظار است در اجلاسیه‌های بعدی نیز همه رسانه‌ها همچون اجلاسیه اول این برنامه‌ها را به خوبی اطلاع‌رسانی نموده و پوشش دهند.

باید تلاش کنیم گستره و تأثیر فرهنگی این کنگره بزرگ را در همه جای استان پخش نموده و با تولید، اجرا و انتشار مناسب آثار و تولیدات فرهنگیِ فاخر و جذاب برای نسل نوجوان و جوان‌مان، آنها را با فرهنگ والای دفاع مقدس و آرمان‌های رزمندگان و شهدای عزیزمان آشنا نمائیم و برکت این کنگره‌ی شهدا در سراسر استان عزیزمان منتشر شود.

به گزارش ایمنا، روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت برنامه‌های رسمی دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد. در این مراسم بزرگ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، علی احمدزاده استاندار، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

اما چشم و چراغ این مجلس خانواده‌های ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از جانبازان و رزمندگان عزیز ارتشی در استان بودند.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و نمایشی در کنار سخنرانی فرمانده کل ارتش، استاندار و فرمانده سپاه بخشی از دیگر برنامه‌های اجلاسیه شهدای ارتش در استان بود.

در کنار مکان این اجلاسیه نیز نمایشگاهی از ادوات نظامی توسط ارتش برپا شده بود و مورد استقبال مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان قرار گرفت.

این مراسم با استقبال گسترده مردم همراه بود به نحوی که سالن آموزش و پرورش گچساران مملو از جمعیت بود و جمع زیادی از علاقه‌مندان به ایثار و شهادت به صورت ایستاده تا پایان مراسم حضور داشتند. به دلیل ازدحام انبوه جمعیت، جمعی نیز نتوانستند وارد سالن شوند.

کد خبر 748185

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»