Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شوش اعلام کرد یک سارق مسلح سابقه دار که سرقت‌های مسلحانه خودرویی مختلفی را مرتکب شده بود دستگیر شده است.

خبرگزاری میزان-سجاد اسدی مهر، دادستان عمومی و انقلاب شوش از دستگیری یک سارق مسلح سابقه دار که سرقت‌های مسلحانه خودرویی مختلفی را در شوش و شهرستان‌های دیگر استان مرتکب شده بود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شوش اظهار داشت: نظم جامعه و امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و این دادستانی با مخلان نظم و امینت قاطعانه، سریع و بدون مسامحه برخورد می‌کند.

وی افزود:از همان لحظات اولیه، علاوه بر رسیدگی دقیق و بدون مسامحه به پرونده سارق مزبور، پرونده قضایی دیگری در راستای برخورد با مخلان و افرادی که قصد فراری دادن متهم و ایجاد رعب وحشت داشتند تشکیل، دستورات لازم صادر و روز گذشته تعدادی از آنان روانه زندان شدند.

اسدی مهر با تاکید بر اینکه هرگونه اقدام علیه امنیت مردم و تعدی به جایگاه نیروی انتظامی و مأموران خدمت‌گزار با جدیت و تا حصول مجازات توسط این دادسرا پیگیری می‌شود، افزود: تامین و حفظ امنیت یکی از مطالبه‌های اصلی مردم این شهرستان است و همه مسئولین وظیفه دارند در راستای مطالبات بحق مردم و توسعه امنیت پایدار در شهرستان بیش از پیش و جهاد گونه تلاش نمایند.

بیشتر بخوانید: حکم قصاص قاتل شهید عباس نادری در زندان دزفول اجرا شد

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان شوش سارق مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان شوش سارق مسلح دادستان عمومی و انقلاب شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود