Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از مشرق، علی معینی مدیر توسعه روابط با دولت و جامعه دانشگاه تربیت مدرس، اظهار کرد: نتیجه پیگیری‌های ما و حراست دانشگاه تربیت مدرس نشان داد که این دانشجو در یکی از بوستان‌های ورداورد به ضرب گلوله جان خود را از دست داده است.

 

کشف یک قبضه اسلحه کمری در کنار جنازه



وی با بیان اینکه کنار جنازه این دانشجو یک قبضه اسلحه کمری پیدا شده است، افزود: هنوز نتیجه بررسی پزشکی قانونی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر خسرو خواجه رئیس دانشکده علوم زیستی دانشگاه تربیت مدرس و اساتید ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه، سیدمجتبی احمدی را دانشجویی متین، آرام، درسخوان و وارسته بود خواندند.

به گزارش صدای ایران دانشگاه تربیت مدرس نیز با صدور پیامی درگذشت سیدمجتبی احمدی را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح ذیل است:

"انالله و اناالیه راجعون، با نهایت تأثر درگذشت آقای سیدمجتبی احمدی دانشجوی دکتری بیوشیمی دانشگاه را به خانواده داغدار ایشان، جامعه علمی کشور و دانشگاهیان تربیت مدرس تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این جوان سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم.

شایان ذکر است دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه به محض اطلاع از فوت این دانشجو، طی هماهنگی با خانواده آن مرحوم، دستورات لازم را به معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی، دفتر حقوقی و حراست دانشگاه جهت پیگیری از مراجع قانونی و احراز چگونگی فوت این دانشجوی دانشگاه که در یکی از بوستان‌های منطقه ورداورد اتفاق افتاده است، صادر کرده است. "

لازم به ذکر است: سیدمجتبی احمدی دانشجوی ورودی ۹۷ دکتری بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس ساکن خوابگاه این دانشگاه بوده و در شرف فارغ‌التحصیلی بوده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سید مجتبی احمدی درگذشت دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، ماشین سرکوب آمریکا در تداوم سرکوب دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل در دانشگاه‌های این کشور، ۹۱ تظاهرات کنندگان را در اطراف دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم بازداشت کرد.

پایگاه خبری واشنگتن پست روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد که پلیس آمریکا بیش از ۹۰ نفر را محوطه دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم بازداشت کرد.

در همین ارتباط، دانشگاه تکنیک ویرجینیا روز دوشنبه به وقت محل اعلام کرد: پلیس بیش از ۹۰ نفر از جمله دانشجویان را در یک چادر اعتراضی در محوطه چمن مرکز زندگی فارغ التحصیلان دانشگاه دستگیر کرد.

مقامات دانشگاه ویرجینیا در بیانیه‌ای اعلام کردند: ۹۱ نفر که ۵۴ نفر از آنان دانشجوی فعلی تکنیک ویرجینیا هستند، دستگیر شدند و همه متهم به ورود غیر قانونی هستند.

پلیس ایالت تگزاس آمریکا نیز دستگیری تعدادی از معترضان در دانشگاه تگزاس در آستین را آغاز کرده است.

تیم خبری سی‌ان‌ان در آستین، شاهد دستگیری حداقل شش دانشجوی معترض در بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت محلی بوده است.

گروهی از افسران پلیس با تجهیزات ضد شورش گروهی از معترضان را محاصره کردهاند.

با گذشت ۲۰۶ روز از حملات غیرانسانی اسرائیل به نوار غزه و کشتار هولناک تعداد زیادی از مردم غزه، اعتراضات دانشجویی در سراسر آمریکا از چند روز پیش آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

از زمان شروع اعتراض‌ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاه‌های آمریکا بر اساس گزارش رویترز، حدود ۵۵۰ نفر دستگیر شده‌اند.

کد خبر 6092617

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان