Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:45:46 GMT

تجلیل فرمانده سپاه قم از یگان‌های ارتش مستقر در استان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۱۶۱

تجلیل فرمانده سپاه قم از یگان‌های ارتش مستقر در استان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم امروز با حضور در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، پادگان آموزشی هوانوردی شهید اکبری نهاجا و آمادگاه شهید فراشاهی ارتش ضمن تبریک روز ارتش به فرماندهان و کارکنان خدوم این یگان‌ها ، از خدمات ارزشمند آن‌ها تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان قم در این دیدار‌ها با بیان اینکه نامگذاری روز ارتش در ۲۹ فرودین از سوی رهبر کبیر انقلاب، موهبتی برای انقلاب اسلامی ایران بود، گفت:منافقین، ضدانقلاب و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی کمر به از بین بردن توان دفاعی این کشور بسته بودند که با درایت حکیمانه امام راحل و حمایت از ارتش جمهوری اسلامی و بالاخص نیروی زمینی پر افتخار ارتش، برای همیشه خواب آشفته‌ دشمنان را آشفته‌تر کردند.

سردار موحد در ادامه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند ارتش قهرمان افزود: ارتش شجاع جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ضدانقلاب از همان روز‌های اول، ایستادگی تاریخی و مثال‌زدنی در مقابل تجاوز بعثی‌ها، برقراری امنیت آسمان میهن عزیزمان با گشت‌های شبانه‌روزی نیروی هوایی و چشمان بیدار پدافند، به اهتزاز درآوردن پرچم اقتدار ایران در آب‌های آزاد و پهنه اقیانوس‌ها، آمادگی دائمی همه نیرو‌ها برای برخورد با هرگونه تجاوز؛ سازندگی و کمک به هموطنان در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا برای همیشه اثبات کرده است که «ارتش فدای ملت» نه یک شعار، بلکه آرمان و آرزوی هر ارتشی است.

در پایان این دیدار فرمانده سپاه استان قم ضمن ادای احترام به شهدای پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی فاتحه‌‌ای نثار روح مطهر این دلاور مردان تقدیم نمود.

انتهای پیام/۷۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: روز ارتش سپاه استان قم فرمانده سپاه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری ظهر سه شنبه در مراسم همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و پاسداشت مقام معلم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آوردهای پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران در جایگاه رفیعی در نظام اسلامی قرار دارد و عقیدتی سیاسی به منزله روح این نهاد مقدس به شمار می رود و مسؤولان و مربیان عقیدتی سیاسی باید این جایگاه ارزشمند را حفظ و از آن پاسداری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه مربیان امروز رسالتی خطیر رابر عهده دارند افزود: آنان باید با همه توان در برابر تهاجم و مکر دشمنان صف آرائی کرده ودر جهت اعتلای اسلام ونظام اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: نقش مربیان در تبیین ارزشهای انقلاب مهم است لذا این افراد باید با اخلاق و معنویت نقش هدایتگری و روشنگری خویش را به خوبی ایفا کنند.

سرهنگ قنبری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری با بیان شخصیت سیاسی و اعتقادی این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری یک معلم روحانی، استاد فلسفه اسلامی و کلام اسلامی و مفسر قرآن و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی بود که توانست ارزش یک معلم را به انتهای خود برساند و به مقام معلم ارزشی والا و الهی بدهد.

وی افزود: استاد مطهری طی دوران فعالیتهای سیاسی خود، توسط رژیم شاهنشاهی به زندان افتاد و بعد از آن هم در کنار امام خمینی (ره) همچنان به فعالیت سیاسی خود ادامه داد.

در پایان این مراسم ۱۰۰ نفر از معلمان مدارس و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان آستارا که در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد آستارا به آموزش اقشار مختلف مردم مشغول هستند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شدند.

کد خبر 6093404

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد