Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایرنا، سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: معاونین، بازرسی و حراست آموزش و پرورش، بلافاصله پس از اطلاع از حادثه با حضور در محل نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

به گفته او تنبیه‌بدنی دانش‌آموز در جریان درگیری ۲ دانش‌آموز در کلاس درس و هنگام تدریس دبیر مربوطه صورت‌ گرفته و یکی از دانش‌آموزان به صورت مخفیانه نسبت به فیلم‌برداری و انتشار آن در فضای مجازی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: طبق آیین‌نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه‌ بدنی دانش‌آموزان از سوی عوامل اجرایی و آموزشی مدارس ممنوع است و در این رابطه نیز، علاوه‌ بر صدور توصیه‌ نامه برای دبیر خاطی، پرونده او جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به هیئت‌تخلفات آموزش و پرورش استان گیلان ارجاع داده شد.

وی علاوه بر عذرخواهی از مردم فهیم شهرستان آستارا گفت: با نظارت مستمر و جدی بازرسان آموزش و پرورش، دیگر شاهد این‌گونه وقایع ناخوشایند در مدارس نخواهیم بود و از فعالان فضای مجازی نیز انتظار داریم جهت حفظ حرمت خانواده‌ها از بازنشر فیلم تنبیه دانش آموز در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند

کد خبر 670814 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز آموزش و پرورش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی