Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:18:45 GMT

نوسان ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۲۳۴

نوسان ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰ مورد ابتلا به کرونا به صورت سرپایی در جنوب غرب خوزستان به ثبت رسید که هشت نفر مربوط به آبادان و ۲ نفر در خرمشهر گزارش شده است.

پیش از این آخرین آمار ارائه شده حاکی از ابتلای ۲  شهروند در منطقه بود.

او از سپری شدن یک روز بدون فوتی کرونایی در منطقه خبر داد و گفت: در این مدت هیچ بیمار مبتلا به کرونایی در جنوب غرب خوزستان بستری نشد و چهار بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند به این ترتیب در مجموع تعداد بیماران بستری در جنوب غرب خوزستان به هشت نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان حوزه بهداشت هشدار داده اند در صورت بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی آمار ابتلا به کرونا در کشور روند افزایشی خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در جنوب غرب خوزستان بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش باد‌های متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی بر روی کشور‌های همسایه و تاثیر آن بر مناطقی از استان از اواخر وقت امروز دوشنبه تا اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
این شرایط خطراتی از جمله کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال آسیب به تاسیسات و سازه‌های سبک به همراه دارد.
توصیه می‌شود: احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ای در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • بارش باران در اروند
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان