Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:31:30 GMT

دو هنرمند تبریزی، برنده جایزه فلسطین کشور مالزی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۲۷۴

دو هنرمند تبریزی، برنده جایزه فلسطین کشور مالزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ندا تنهایی مقدم و علی فرید رادپور، دو هنرمند تبریزی موفق به کسب جایزه طلایی جشنواره بین‌المللی هنر فلسطین کشور مالزی شدند.

این رویداد هنری در قالب های هنری مانند عکاسی، تصویر سازی، نقاشی، کارتون و کاریکاتور پذیرای آثار هنری از کشورهای مختلف جهان بود.

این جشنواره با هدف حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین در پاسداری از قدس شریف و همبستگی با کودکان و شهروندان مسلمان اراضی اشغالی فلسطین برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آرمان مردم مظلوم فلسطین قدس شریف فارس تبریز روز جهانی قدس مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ پیکر این هنرمند عرصه موسیقی، امروز از سالن گلشن شهر بجنورد تشییع و در بوستان جاوید در قطعه هنرمندان تدفین شد.
عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان ۱۴ اردیبهشت‌ماه پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.
وی ۱۱ آبان سال ۱۳۲۱ در روستای سلاخی بجنورد در خانواده‌ای هنرمند متولد شد، استاد قلی پور در کنار پدرش که یکی از بخشی‌های قدیمی و دوتارنواز بوده است، پرورش یافت.
استاد قلی پور در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند