Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:01:25 GMT

تصاحب آپارتمان 2 میلیاردی به بهانه سرمایه‌گذاری

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۲۹۲

اعضای یک باند که به بهانه سرمایه‌گذاری و مشارکت بیش از دو میلیارد و 300 میلیون تومان از مردی کلاهبرداری کرده بودند، از سوی پلیس استان فارس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس مدعی شد اعضای یک باند از وی کلاهبرداری کرده‌اند.

وی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: با فردی آشنا شدم که مدعی بود در کار پخش عمده مواد غذایی است و اگر بخواهم می‌توانم با او مشارکت و در این کار سرمایه‌گذاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مدتی وی با جلب اعتماد من پیشنهاد داد که با قرار دادن ملک خودم به‌عنوان وثیقه در اختیار شرکت کالا دریافت کرده و با فروش کالا و دریافت ثمن معامله با شرکت تسویه حساب کنم.

در ملاقات‌های بعدی این مرد عنوان کرد که می‌تواند سند آپارتمان مرا در اختیار دوستش قرار داده و مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان به‌صورت سه ماهه از وی دریافت کند و پس از سرمایه‌گذاری در شرکت دیگری ماهانه سود پول را دریافت کند و به من بدهد.

شاکی در ادامه گفت: متهم با ترفندهای مختلف موفق شد مرا متقاعد کند و سپس در بنگاه املاک یک فقره چک به مبلغ 450 میلیون تومان و یک دستگاه خودرو خارجی به ارزش 650 میلیون تومان را در مقابل آپارتمانم که دو میلیارد و 300 میلیون تومان ارزش داشت به من داده و رسیدی هم از من گرفت که در آن قید شده بود مابقی پول به‌صورت سکه پرداخت خواهد شد.

پس از گذشت سه ماه از موعد مقرر وقتی به متهم مراجعه و درخواست دریافت سود حاصل از سرمایه‌گذاری را کردم متهم اعلام کرده شما آپارتمان خودت را به ما فروخته‌ای و مبلغ آن را هم دریافت کرده‌ای!

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: پس از این شکایت پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان فارس قرار گرفت که مأموران پس از انجام تحقیقات و مشخص شدن کلیات کلاهبرداری متهم را به همراه دو همدستش شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اقرار و مشخص شد که یک فقره چک و خودرو نیز در اختیار متهمان قرار داشته و هیچ‌گونه پول یا خودرویی در مقابل آپارتمان به شاکی داده نشده است.

اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله روز ارتش دعای روز شانزدهم رمضان تصاحب آپارتمان سرمایه گذاری ماه رمضان میانکاله روز ارتش دعای روز شانزدهم رمضان میلیون تومان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان