Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:06:25 GMT

حداکثر قیمت برنج ایرانی ۶۵ هزار تومان است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۳۲۲

حداکثر قیمت برنج ایرانی ۶۵ هزار تومان است

عباسی با اشاره به اینکه بازرسان جهاد کشاورزی بر تمام اصناف و فروشگاه‌ها نظارت دارند گفت : برنج هندی و تایلندی به اندازه کافی ۲۰۰۰ تن وارد استان شده و انبار‌ها پر است.

به گفته معاون توسعه بازرگانی سازان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برنج ایرانی خزر شمال در سامانه بازرگام با قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود هر ساله بعد از نوروز برخی سودجویان برنج را انبار و کمبود غیرواقعی را در بازار ایجاد می‌کنند و همین سبب افزایش قیمت از سوی مغازه دار‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه مردم برنج ایرانی درجه یک یعنی طارم هاشمی را بیشتر از هر کیلو ۶۵ هزار تومان مشاهده کردند گزارش دهند قیمت برنج‌های ایرانی از ۴۰ تا ۶۵ هزار تومان است و با توجه به اینکه ذخیره مناسبی از برنج در استان وجود دارد قیمت‌ها باید تعدیل شود.

کاکایی سرپرست نظارت بر کالا‌های اساسی کشاورزی استان گفت: در ماه رمضان وضعیت بازار توس ط بازریان جهاد کشاورزی استان رصد می‌شود و ۴۴ تیم از سراسر استان این وظیفه را بر عهده دارند و به صورت دو نوبت صبح و بعدازظهر مشغول بازرسی از اصناف هستند.

نظارت بر کالا‌های پرمصرف ماه رمضان انجام می‌شود هیچ کمبودی در زمینه تأمین مواد غذایی و کالا‌های کشاورزی در استان وجود ندارد.

در هر بازاری افراد متخلفی وجود دارند، اما میزان تخلف نسبت به اسفند گذشته بسیار کاهش یافته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی برنج ایرانی سامانه الکترونیکی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان

تین نیوز

شرکت راه آهن قزاقستان (KTZ) صادرات کالاهای کشاورزی از طریق ریل به چین را به طور موقت ممنوع کرده است. KTZ این ممنوعیت را به دلیل  ازدحام در گذرگاه های مرزی با چین اجرایی می کند. هم اکنون در گذرگاه های مرزی دوستیک و خورگوس به ترتیب 180 و 100 واگن کالا در انتظار تخلیه و بارگیری هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ایران، به گفته KTZ، راه آهن چین واگن ها را به موقع تخلیه نمی کند و از طرفی مسئولان چینی می گویند که ایستگاه های مرزی آنها بیش از حد بارگذاری نشده است. نشریه الدالا قزاقستان نیز اظهار کرده است که این مشکل ناشی از کمبود زیرساخت نیست، بلکه مسائل بوروکراتیک است که سازمان های دولتی قزاقستان باید آنها را حل کنند.

این ممنوعیت از 11 آوریل اعمال می شود و تا 20 آوریل ادامه خواهد داشت. این ممنوعیت مربوط به گندم، جو، دانه های روغنی و آرد است. در گذرگاه مرزی دوستیک، این ممنوعیت به کک نفتی و ذغال سنگ نیز تعمیم بافته است.

ترجیح ترانزیت بر صادرات در راه آهن قزاقستان نشان دهنده عزم راسخ این کشور در تبدیل شدن به هاب ترانزیت منطقه ای است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت