Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:22:17 GMT

۷۰ نفر مبتلای کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۳۳۷

۷۰ نفر مبتلای کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد

محمدامین ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، ۷۰ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و ۴۷ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند، افزود: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۲۲۶ نفر رسید از این تعداد بیشترین تعداد بستری‌ها با ۲۲ نفر در ارومیه، ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۹ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند و ۲۳ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در مهاباد فوت کرد و مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۷۵۵۹ نفر رسید.

وی در خصوص واکسیناسیون کرونا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۵۷ هزار و ۱۵۱ تن به این بیماری مبتلا شده اند و تاکنون ۶۰۴۰۱۶۳ نوبت واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

وی افزود: در حال حاضر همه واکسن‌های علیه کرونا در استان وجود دارد و عدم دریافت واکسن طغیان مجدد بیماری را به دنبال خواهد داشت.

ولی زاده با اشاره به اینکه امکان ورود به موج جدید کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد، ادامه داد: در کنار تزریق واکسن، زدن ماسک به ویژه توسط کودکان در مدرسه باید جدی گرفته شود تا کودک در مدرسه آلوده نشود و این آلودگی را به خانواده نیز منتقل نکند.

کد خبر 5470361

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان  به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تفال به حافظ جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است..