Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: حریف‌مان تیم با شخصیتی بود و به این باور رسیده بود که می‌تواند تیم‌های لیگ برتری را شکست بدهد.

خبرگزاری میزان - وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با خلیج فارس ماهشهر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خدا را شکر در حضور تماشاگران‌مان پیروز شدیم و به فینال رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد را به هواداران و کارکنان شرکت آلومینیوم تقدیم می‌کنیم. خدا را شکر سربلند بودیم.

*حریف‌مان تیم با شخصیتی بود و به این باور رسیده بود که می‌تواند تیم‌های لیگ برتری را شکست بدهد و جانانه دفاع می‌کرد، اما ما با همان شور و فلسفه خودمان بازی کردیم و روی اشتباه حریف به گل رسیدیم، اما موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کردیم که روی بدشانسی نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

*توانستیم خودمان را به حریف دیکته کنیم از نظر گلزنی، حریف در دقایق پایانی ما را تحت فشار قرار گذاشت. به حریف خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر لیگ دو موفق باشند. بازیکنان‌مان خوب بازی کردند و فشار روانی زیادی را حتی بیشتر از بازی با پرسپولیس تحمل کردند، زیرا موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد و لیاقت حضور در فینال را داشتیم.

*اعتماد به نفس داشتیم، اما وقتی موقعیت‌های گلزنی‌مان از دست می‌رفت فشار روانی روی بازیکنان ایجاد می‌شد. بارها از کناره‌ها حریف را دور زدیم و روی کارهای تاکتیکی اصرار کردیم و در نهایت با تکرار همین تاکتیک ها حریف به گل رسید.

بیشتر بخوانید: سرمربی خلیج فارس: قهرمانی در جام حذفی؟ چرا که نه! / آمده‌ایم بجنگیم

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مهدی رحمتی آلومینیوم اراک جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک مهدی رحمتی آلومینیوم اراک جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سعید صادقی از بیماری

به گزارش ورزش سه سعید صادقی وینگر مازندرانی پرسپولیس به خاطر بیماری بازی اراک را از دست داد. 

سعید صادقی که دچار سرماخوردگی شده بود قبل از سفر به اراک تمرین نکرد و با تیمش به این سفر نرفت تا جزو غایبان پرسپولیس در بازی جام حذفی باشد. 

صادقی اما بعد از دو روز استراحت امروز در تمرین سرخ ها آفتابی شد تا برای بازی با سپاهان در دسترس باشد. 

شاید اگر صادقی به بازی اراک می رسید می توانست در نیمه دوم وارد میدان شده و در حفظ توپ یا پیش بردن توپ در زمین حریف وقتی سرخ ها دو بار از حریف شان جلو بودند کمک  کند. 
 
صادقی همچنین می توانست جزو پنالتی زن های تیمش در ضربات پنالتی پایان مسابقه باشد و در آن بخش هم باعث پیروزی پرسپولیس شود اما با این بیماری از بازی تعیین کننده اراک دور ماند. 

حالا او باید برای بازی مقابل سپاهان در دسترس باشد تا در صورت نیاز برای پیش بردن برنامه های اوسمار به او و تیمش کمک کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد