Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@22:21:05 GMT

شب‌های قدر اهدای خون یادتان نرود!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۴۳۰

اهدای خون اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه‌ای است که در همه ایام به ویژه ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. در شب‌های قدر با اهدای قطره‌های خون خود، جان‌بخش بیماران نیازمند به خون باشید.

به گزارش بازارنیوز؛ در روز چهارشنبه ۳۱ فروردین و همزمان با اولین شب از لیالی قدر، مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز اهدای خون صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روز پنجشنبه اول اردیبهشت و همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان و روز ضربت خوردن حضرت علی (ع)، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و همچنین مراکز صدر، پیروزی، شهریار، رباط کریم و ورامین از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ فعال می‌باشند.

در روز جمعه ۲ اردیبهشت و همزمان با دومین شب از لیالی قدر، مراکز وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز صدر، پیروزی و ورامین نیز از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان خون هستند.

در روز شنبه ۳ اردیبهشت و همزمان با روز شهادت امیرالمومنین (ع)، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۶ پذیرای مردم نوعدوست و شریف برای انجام کار نجات بخش اهدای خون خواهند بود.

در روز یکشنبه ۴ اردیبهشت و همزمان با سومین شب از لیالی قدر، مراکز وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و همچنین مراکز صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ برای حضور داوطلبان اهدای خون فعال است.

در روز دوشنبه ۵ اردیبهشت و همزمان با روز ۲۳ ماه مبارک رمضان، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و همچنین مراکز صدر، پیروزی، نارمک، شهریار، شهرقدس و ورامین نیز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ در خدمت مردم نوعدوست برای اهدای خون خواهند بود.

برچسب ها: شب قدر ، اهدای خون ، خون لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RD0

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شب قدر اهدای خون خون ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم ستاری و تهرانپارس از ساعت اردیبهشت و همزمان ساعت ۹ ۳۰ وصال شیرازی اهدای خون مراکز صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند

کیان دُهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: ۲۴۰ نفر از اهداکنندگان خون در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به مرکز اهدای خون خواجو شهر اصفهان مراجعه که از این تعداد ۱۵۵ نفر، موفق به اهدای خون شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ذخیره خون استان در زمان حال ۳۵۰۰ معادل ۸ روز است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند با هر بار اهدای خون، جان سه نفر نجات پیدا می‌کند.

کد خبر 6097030

دیگر خبرها

  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد