Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:57:04 GMT

آخال صفر _ فولاد یک/ دبل نکونام برابر نماینده ترکمنستان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۲۵۲۳

آخال صفر _ فولاد یک/ دبل نکونام برابر نماینده ترکمنستان

فولاد با تک گل آیاندا پاتوسی به دومین برد پیاپی برابر رقیب ترکمنستانی خود دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فولاد و آخال ترکمنستان از ساعت ۲۱:۴۵ به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. شاگردان نکونام در شرایطی به مصاف حریف خود رفتند که دیدار گذشته خود مقابل حریف ترکمنستانی را با نتیجه یک بر صفر به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار برگشت دوتیم برخلاف بازی رفت بدون ایجاد موقعیت جدی پیگیری شد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

فولاد ایران: شهاب گردان، مهدی‌شیری، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، سینا مریدی، حمید بو حمدان، آرش رضاوند، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری
سرمربی: جواد نکونام

آخال ترکمنستان: چاریف رسولدو, وران هوجاممدوف, آتا گلدیف, هوشگلدی هوجووف, عبدی بسیموف, رسول خوژائف, سردار گلدیف, المان تاگایف, سپرگولیف, ارسلان امانوف, میلیس دینیف


کارت زرد: آرش رضاوند، سینا شاه عباسی فولاد ایران، گردیف آخال ترکمنستان

اخراج: مندیوف (آخال ترکمنستان دقیقه ۶+۹۰)

دقایق حساس:

دقیقه ۸ - تعویض اجباری برای فولاد ایران، حمید بو حمدان به علت مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و محمدرضا کوشکی برای فولاد به میدان رفت.

دقیقه ۵۱ - اشتباه مدافعان فولاد و از دست دادن توپ در نزدیک محوطه جریمه که تنها موقعیت جدی آخال در نیمه دوم را به همراه داشت.
شرح گل:

۰-۱ (دقیقه ۳۶ آیاندا پاتوسی) - محمد رضا عباسی از میانه میدان با ارسال توپ به سمت چپ وحید حیدریه را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد، وحید حیدریه نیز با پاس در قطر ساسان انصاری را در محوطه جریمه آخال در موقعیت حمله قرار داد و این بازیکن با یک پاس در عمق فرصت گلزنی برای آیاندا پاتوسی را فراهم کرد.

شرح بازی:
فولاد ایران و آخال ترکمنستان برای دومین بار پیاپی به مصاف یکدیگر رفتند و با توجه به شکست یک بر صفر نماینده ترکمنستان مقابل فولاد و شرایط حساس این تیم در جدول رقابت‌ها به نظر می‌رسید آخال شکلی هجومی به خود گرفته باشد و کار را برای فولاد به اما و اگر بکشاند اما برخلاف تصور آخال در نیمه اول بازی کاملاً در لاک دفاعی فرورفته بود و سعی داشت با اشتباه بازکنان فولاد و از روی ضدحملات حریف خود را از پیش رو بردارد اما بازی منطقی فولاد و در اختیار گرفتن توپ و میدان توسط شاگردان نکونام این اجازه را به آخال نمی‌داد.

فولاد در نیمه اول بازی محتاطانه را در دستور کار قرار داده بود و به جز دقیقه ۳۶ شاهد موقعیت جدی دیگری از سوی شاگردان نکونام نبودیم در نیمه دوم بازی آخال برای جبران گل خورده وارد میدان شد و با ارسال از جناحین و جنگ در میانه میدان سعی در فروپاشیدن خط دفاعی فولاد داشت که با حضور مدافع سرزن همچون کولیبالی منطقی به نظر نمی‌رسید. فولاد ایران به یک برد اقتصادی راضی شده بود و سعی در میدان داری و پاس‌های ترکیبی داشت تعویض‌های دو سرمربی در نیمه دوم نشان می‌داد فولاد به حمله فکر نمی‌کند و آخال با تعویض‌های هجومی سعی می‌کرد از فضای پشت مدافعان نهایت استفاده را ببرد


نکات ویژه:

فولاد ایران با کسب ۵ امتیاز از سه بازی گذشته در جایگاه دوم جدول گروه C قرار داشت و با کسب سه امتیاز این بازی فرصت صدر نشینی را پیدا کرد.

آخال ترکمنستان پس از دومین شکست پیاپی خود مقابل نماینده ایران اولین تیم حذف شده از جدول گروه c محسوب می‌شود.

کد خبر 569408

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان فولاد آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آخال ترکمنستان آیاندا پاتوسی فولاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در یک بازی خانگی که بازیکن ایرانی‌اش در نیمه دوم به میدان رفت، حریف خود را گلباران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌دوم اردویژه هلند، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فاینورد نایب قهرمان رقابت‌ها میزبان زوله تیم دوازدهم جدول بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 57 به جای ایوانوسک به میدان رفت، آیاسه یوئدا در دقیقه 33، ایوانوسک در دقیقه 41، سانتیاگو خیمنس در دقایق 67  (پنالتی) و 82 و لوتشارل گیرترویدا در دقیقه 82 گلزنی کردند.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

 

فاینورد با این نتیجه 78 امتیازی شد و فاصله‌اش را با آیندهوون قهرمان زودهنگام مسابقات به 9 امتیاز کاهش داد.

از فصل جاری اردویژه تنها دو هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)